Erfaring med barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Sommersko

Hej piger,

Vi har ellers en ældre brugt emmaljunga, som var meningen vores datter skulle bruge i dagplejen, når lillesøster kommer, og så ku mor+lillesøster bruge vores brio - den fejler nemlig intet.

Men min datter har nu lagt i emmaljungaen i dag, og synes bare den er så lille til hende i forhold til brioen, og tænker hvis hun skal ligge i den dagligt til efteråret/vinter, hvor hun jo er større end nu, så kommer hun godt nok til at ligge klemt.. har nu derfor besluttet mig for, at vi altså skal have en ny vogn til lillesøster (så storesøster kan beholde sin brio), (har prikket til manden i laaang tid) og har endelig efter flere måneder fået ham overbevist om, at det er en fantastisk idé med en odder, da den jo har fuld ramme, så storesøster nemt kan sidde med et søskendesæde :-)

Jeg har nu fundet en brugt odder cecilia fra 2008, brugt til 1 barn i ½ år til 1800 kr, hvilket jeg egentlig synes er vildt billigt.

Men skal lige høre, om nogle af jer har lidt erfaringer med denne vogn, I vil dele ??

Synes bare den vogn er såååå flot :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

CHD

Kender ikke selve denne Odder model, men har selv en brugt Odder som vi er rigtig glade for. Kassen i vores odder er 98 cm så der er god plads til at vokse i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.