Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ChelleGirl skriver: Jeg ser det på tv2 film !Samtidig med jeg er på msn og skriver med en super dejlig veninde, der også ser det
Jeg ser det på tv2 film !Samtidig med jeg er på msn og skriver med en super dejlig veninde, der også ser det
nice oscar uddeling et at årets højdepunkter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DLM skriver: nice oscar uddeling et at årets højdepunkter
JA ! Min veninde er hele vejen på Bornholm, så vi kunne ikke se det sammen .Det er det helt absolut! Jeg er ved at dø hvert år over de smukke kjoler, og når folk røres ved at vinde priser, så fældes der tårer.. det hele ved et oscar show, jamen jeg elsker det
ChelleGirl skriver: JA ! Min veninde er hele vejen på Bornholm, så vi kunne ikke se det sammen .Det er det helt absolut! Jeg er ved at dø hvert år over de smukke kjoler, og når folk røres ved at vinde priser, så fældes der tårer.. det hele ved et oscar show, jamen jeg elsker det
ahh det var øv, det er så hyggeligt at sidde med en veninde og se kjoler vildt flotte kjoler kunne godt li den amy adams havde på.
DLM skriver: ahh det var øv, det er så hyggeligt at sidde med en veninde og se kjoler vildt flotte kjoler kunne godt li den amy adams havde på.
JA den var også flot! Kan også lide den smukke blå kjole som hende (har glemt navnet.. ups!) fra Black Swan .. hendes smukke blålige kjole...
ahhh ja vildt flot kjole
ChelleGirl skriver: JA den var også flot! Kan også lide den smukke blå kjole som hende (har glemt navnet.. ups!) fra Black Swan .. hendes smukke blålige kjole...
DLM skriver: http://www.livestream.com/aplive
http://www.livestream.com/aplive
Tak
Er det under "Oscars"?
trunte89 skriver: Her ser vi det også. Vi har taget vores madraser ind i stuen, og ligger og hygger
Her ser vi det også. Vi har taget vores madraser ind i stuen, og ligger og hygger
dejligt måtte desværre opgive og gå i seng øv, men læste da lieg at Susanne Bier vandt yay!!!!
DLM skriver: dejligt måtte desværre opgive og gå i seng øv, men læste da lieg at Susanne Bier vandt yay!!!!
trunte89 skriver: Jeg holdt mig overraskende nok vågen hele showet igennem. Ja, det var SÅ fedt. Vi skreg i munden på hinanden og sprang op da hun vandt.
Jeg holdt mig overraskende nok vågen hele showet igennem. Ja, det var SÅ fedt. Vi skreg i munden på hinanden og sprang op da hun vandt.
nice har fået det optaget så skal se det senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128