Bækkenløsning????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

louisevl

Hey Kloge Tøser

Er der nogle der ved, hvordan bækkenløsning føles??

Jeg er begyndt at have ondt i lænden, halebenet samt smerten sommetider går ned i benene 

Igår efter arbejde havde jeg så ondt at jeg knapt kunne gå eller rejse mig op fra sofaen samt kunne ikke bøje mig ned for at tage fat i mine bukser, for at hive dem op efter at have været på toilet, så det måtte manden jo gøre for mig

Frygter virkelig det er noget bækkenløsning jeg er ved at få...

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

camillakrath

louisevl skriver:

Hey Kloge Tøser

Jeg er begyndt at have ondt i lænden, halebenet samt smerten sommetider går ned i benene 

Igår efter arbejde havde jeg så ondt at jeg knapt kunne gå eller rejse mig op fra sofaen samt kunne ikke bøje mig ned for at tage fat i mine bukser, for at hive dem op efter at have været på toilet, så det måtte manden jo gøre for mig

Kram Louise

Jeg har fået konstateret bækkenløsning på sygehuset. Dine smerter lyder meget som bækkengener!

Anmeld

27. februar 2011

Anitta Kristiansen

lyder desværre meget som det slap af så meget som muligt og lig helst ned. nu er jeg ikke så langt men kender til rygsmerter og i lænden og der nede og er blevet værre siden jeg er blevet gravid. mit råd er at slappe af så meget som muligt. og så kontakt lægen i morgen tidlig og hør nærmere omkring det og hvad gode råd de har. held og lykke med det. håber det virkelig ikke for dig. 

Anmeld

27. februar 2011

louisevl

Æv var godt nok det jeg frygtede at der ville blive svaret....skal til jordemoder om 14 dage, så må jeg jo lige spørge hende og sørge for at slappe af indtil da

Men tak for svaret og håber det bliver bedre med dit bækken

Anmeld

27. februar 2011

camillakrath

louisevl skriver:

Æv var godt nok det jeg frygtede at der ville blive svaret....skal til jordemoder om 14 dage, så må jeg jo lige spørge hende og sørge for at slappe af indtil da

Men tak for svaret og håber det bliver bedre med dit bækken

Aflast så meget du kan indtil. Ikke vrid din krop.

Der er så mange ting man skal følge når man har bækkenløsning, men det hjælper virkelig! Fik papirer med hjem fra sygehuset.

Anmeld

27. februar 2011

kamtok

louisevl skriver:

Hey Kloge Tøser

Kram Louise

Det lyder fuldstændig som bækkenløsning - desværre... Føler med dig (og alle andre der lider med det).

Det er super vigtigt at du lytter til din krop og ikke overbelaster dig selv mere end nødvendigt..

Synes du skulle få en tid hos lægen hurtigst muligt og derfra en henvisning til en fysioterapeut, som kan hjælpe dig.

God bedring - håber ikke det bliver værre for dig.

Anmeld

27. februar 2011

louisevl

Ja det må vist blive en tid ved lægen og så sørge for at slappe af...Har også overvejet at sige til chefen, at jeg ikke kan arbejde 11 timer i træk mere (Er fritidsarbejde i Netto, så kan godt være hårdt) Hvis det ikke kan lade sig gøre har jeg overvejet, at sige op, da jeg ikke synes pengene er det værd, hvis man har så ondt bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.