Römer autostol sælges (9-18kg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. marts 2011

liwsmor

Gitte85 skriver:

Kom med et seriøst bud og så spørger jeg min svigerinde om det... Hjælper hende med at sælge den!

vi ville give 800-900 kr ? man kan få en på babysam.dk for 1300 kr. så ville give det samme da den brugt er mere 2 år gammel ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

liwsmor

liwsmor skriver:

vi ville give 800-900 kr ? man kan få en på babysam.dk for 1300 kr. så ville give det samme da den brugt er mere 2 år gammel ..

plus vi selv komme henter den

Anmeld

15. marts 2011

Frøken Sørensen

liwsmor skriver:

Jeg tror godt hun kan gå med til 900 :-) Har lige skrevet og spurgt hende og venter på hun svare :-) Har du ikke et mobilnummer.. Så smider jeg en sms så snart jeg høre fra hende..

Anmeld

15. marts 2011

Frøken Sørensen

liwsmor skriver:

Så svarede hun! Hun vil gerne op på 1000 hvis muligt? Og det er kun fordi den har kostet 2300, eer i fin stand og med isofix. Hvad siger du?

Anmeld

15. marts 2011

Frøken Sørensen

Fisenberg skriver:

så vil jeg gerne byde 700,-

Så har jeg snakket med hende Og hun vil gerne op på 1000 hvis muligt da den jo har kostet 2300 fra ny.

Udover det så er der også kommet et bud på 8-900 kr. Desværre

Anmeld

15. marts 2011

liwsmor

Gitte85 skriver:

Så svarede hun! Hun vil gerne op på 1000 hvis muligt? Og det er kun fordi den har kostet 2300, eer i fin stand og med isofix. Hvad siger du?

vi syntes det meget når vi købe en helt ny en hos babysam for 1400 kr.  så 900 kr. så går vi ikke længere op .. dersværre

Anmeld

15. marts 2011

Frøken Sørensen

liwsmor skriver:

vi syntes det meget når vi købe en helt ny en hos babysam for 1400 kr.  så 900 kr. så går vi ikke længere op .. dersværre

Jeg kan udemærket forstå dig... det er jo så dog ikke denne model! Men jeg skriver til hende at i står fast ved de 900

Anmeld

15. marts 2011

liwsmor

Gitte85 skriver:

Jeg kan udemærket forstå dig... det er jo så dog ikke denne model! Men jeg skriver til hende at i står fast ved de 900

det iorden .. men skriv nårdu hører svar fra hende

Anmeld

16. marts 2011

millesofie

Gitte85 skriver:

Så har jeg snakket med hende Og hun vil gerne op på 1000 hvis muligt da den jo har kostet 2300 fra ny.

Udover det så er der også kommet et bud på 8-900 kr. Desværre

helt okay

jeg springer også fra vil heller have en helt ny hvis jeg skal op på 1000kr

med held og lyke

Anmeld

18. marts 2011

Frøken Sørensen

liwsmor skriver:

det iorden .. men skriv nårdu hører svar fra hende

Undskyld jeg først svare nu!

Men min svigerinde har fået et bud på 1200... Desværre. Held og lykke med jagten efter en autostol 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.