Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, de skønne damer.
Ny uge truer og jeg gruer.
Håber i alle sammen får en dejlig nattesøvn og at i får en skøn mandag og start på en ny uge...
I er dejlige
Kristine der vil sige godnat allerede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kristinewl skriver: Ja, de skønne damer. Ny uge truer og jeg gruer. Håber i alle sammen får en dejlig nattesøvn og at i får en skøn mandag og start på en ny uge... I er dejlige Kristine der vil sige godnat allerede.
Du skal bare gå stolt i seng og tænke på de kloge tøser du/i har sat til verden!
Jeg håber din/jeres uge bliver FANTASTISK GOD
Godnat og sweet dreams
Trinehw skriver: Du skal bare gå stolt i seng og tænke på de kloge tøser du/i har sat til verden! Jeg håber din/jeres uge bliver FANTASTISK GOD Godnat og sweet dreams
Tusind tak søde - og så meget i lige måde
Godnat Kristine.........................HUSK at du har to helt vidunderlige tøsebørn..................lov mig at du aldrig glemmer det.
sov godt kristine!
DU ER EN GOD MOR!
knus
Sov sødt søde K.
Husk nu at du er VERDENS BEDST MOR
Sov godt søde Kristine.
Jeg håber at det bliver en rigtig god uge for dig og din skønne familie.
Enig med de andre - Du har et par rigtig fantastiske og dejlige piger.I skal nok klare Jer....trods modgang. Og jeg håber I går en GOD ny uge i møde.
jeg istemmer koret - du er en GOD mor og dine piger er GODE, dejlige og fantastiske børn!!!
God morgen Kristine! Det skal nok blive en god uge!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128