Det nye par i d.u.m?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Puhaa.. 

Ja, og alle de hundelorte på teressen. Normalt prøver jeg at lade være at dømme dem i det TV-program, men her kan jeg ikke se nogen formildende omstændigheder. Jeg synes det er uforsvarligt at bo sådan. Helbredsmæssigt. Især under en graviditet. Jeg kan slet ikke forstå, at man kan holde det ud, og jeg håber de holder fast i oprydning og rengøring når barnet kommer. Et barn skal IKKE leve i sådan et hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

henh01

Jeg synes det er skrækkeligt at man caster et sådan par. Personligt tror jeg der er noget der ikke helt fungerer optimalt på øverste etage. De er ud fra hvad man hidtil har set ikke i stand til at se konsekvenserne af at bevirke i det program.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at der er obs på den fra deres kommune, medvirkende eller ej i DUM og derfor mener jeg at man burde skåne dem for den offentlige udstilling det er at deltage i et sådan program.

DUM var da så meget mere værd, dengang der var nogle unge mødre med der reelt havde en chance for at klare sig ganske udemærket i dagens samfund. I dag er det alle udskudne der bliver udstillet. Usmageligt.

Anmeld

27. februar 2011

MissGeoh

sweet skriver:

jeg forstår heller ikke at man vil bo sådan.. men læste lige i ude og hjemme at de havde haft besøg af kommunen og de fik afvide at der skulle være ren lejlighed når barnet kom... og når man læser det der er skrevet så tror jeg at flere måske er gået lidt for hårdt til dem.. men misforstå mig ikke for syntes da bestemt ikke det er sundt den leve stil de havde.. der stod også at de havde valgt at gå af med hunden fordi den havde prøvet at bide et efter et barn så de turde ikke tage chancen og beholde den til den lille ny kom... men nu må vi jo se de andre afsnit hvordan det kommer til at gå dem...

Okay, det er jo bare positivt at de vælger at gå af med den.. Men bare deres køkken.. puha..

Jeg håber VIRKELIG for barnets skyld at de holder den"rene linie" hvis man kan sige det sådan..

Det er ikke for at dømme dem.. Jeg kender dem jo ikke.. Men jeg synes bare det var ulækkert..

Anmeld

27. februar 2011

sweet

K&S skriver:

Jeg synes, det virkede meget foruroligende at de skulle lægge en slagplan for, hvordan de skulle få ryddet sofabordet

ja selvfølgelig det vil jeg da give dig ret i... og ville da aldrig selv lade det gå så vidt at mit hjem kom til at se sådan ud.. men har det også sådan lidt at jeg er nød til at se hvordan det går dem inden jeg vil dømme dem for hårdt..

Anmeld

27. februar 2011

CiSo

MissGeoh skriver:

Ej men synes altså det ser slemt ud.. Om filmholdet gør det værre end det er, tror jeg ikke på..

Tænker mere på alle de fluer og kravl der er i deres hjem.. Peww..

Hm, altså nej man kan ikke opfinde alle de fluer og jo, det så ret klamt ud.. og nej et barn kan ikke, under nogle omstændigheder leve i sådan en grisesti.. Så jeg håber da godt nok de får styr på det!!

Men, filmholdet ved hvor de skal filme.. Og de gør det også værre end det er! Jeg kender en der har været med, og hun udstår som en i programmet hun slet ikke er til hverdag?

Anmeld

27. februar 2011

sweet

MissGeoh skriver:

Okay, det er jo bare positivt at de vælger at gå af med den.. Men bare deres køkken.. puha..

Jeg håber VIRKELIG for barnets skyld at de holder den"rene linie" hvis man kan sige det sådan..

Det er ikke for at dømme dem.. Jeg kender dem jo ikke.. Men jeg synes bare det var ulækkert..

kan kun give dig ret.. men som jeg også skrev før så inden jeg selv dømmer dem for hårdt skal man næsten se noget mere om hvordan det går dem..

Anmeld

27. februar 2011

K&S

sweet skriver:

ja selvfølgelig det vil jeg da give dig ret i... og ville da aldrig selv lade det gå så vidt at mit hjem kom til at se sådan ud.. men har det også sådan lidt at jeg er nød til at se hvordan det går dem inden jeg vil dømme dem for hårdt..

Helt sikkert, derfor håber jeg og  for at de formår at gøre lejligheden beboelig for en baby

Anmeld

27. februar 2011

MissGeoh

Secrets skriver:

Ja, og alle de hundelorte på teressen. Normalt prøver jeg at lade være at dømme dem i det TV-program, men her kan jeg ikke se nogen formildende omstændigheder. Jeg synes det er uforsvarligt at bo sådan. Helbredsmæssigt. Især under en graviditet. Jeg kan slet ikke forstå, at man kan holde det ud, og jeg håber de holder fast i oprydning og rengøring når barnet kommer. Et barn skal IKKE leve i sådan et hjem!

100% enig.. 

Jeg synes godt nok det er for ulækkert..

Og det er da altid noget de selv kan se der skal gøres noget..

MEN det er ikke kun for barnets skyld de skulle rydde op..

Anmeld

27. februar 2011

sweet

K&S skriver:

Helt sikkert, derfor håber jeg og  for at de formår at gøre lejligheden beboelig for en baby

ja man ved jo ikke om de har været kørt helt af sporet pga noget vi ikke kender til.. og det kan jo være at nu når de får styr på lejligheden at det hele bliver ved at være sådan..

men det er da flot at de tør og be om hjælp og sige at de har brug for en hånd fordi de ikke kan overskue det da det er blevet så slemt og de skal have styr på det inden denm bette kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.