Hvilken fertilitetsklinik ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

os2

Vil I mon anbefale ? Er der nogen der har været i Odense og skiftet til en anden klinik ?

Har hørt meget godt om Brædstrup - men ved ikke om de har bedre resultater i reagensglasbefrugtning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

malenemusen

Hvad er årsagen til at ville rykke?  Ja nysgerrig det er man jo

Jeg er i Odense nu her, og har indtil videre kun godt at fortælle om dem  Så kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål.

Anmeld

28. februar 2011

os2

TJa...ved det snart ikke lige..men synes bare at have læst at de i Brædstrup har flere gode/positive resultater end Odense... så ville lige høre om nogen havde været begge steder

Anmeld

28. februar 2011

Kruse90

os2 skriver:

Vil I mon anbefale ? Er der nogen der har været i Odense og skiftet til en anden klinik ?

Har hørt meget godt om Brædstrup - men ved ikke om de har bedre resultater i reagensglasbefrugtning ?

De virker super søde i Brædstrup.
Jeg har dog kun været der en gang til forundersøgelse

Anmeld

28. februar 2011

otlitrom

Brædstrup har rigtig gode resultater ja.. Men hvor meget bedre de er end Odense, det ved jeg ikke. De har speciale i mandlig infertilitet, så vidt jeg ved, i Brædstrup. Derfor tror jeg deres reagensgals tal er højere, da de måske har flere igennem de forsøg, da det nu er deres kerneområde. Men det er rene gætterier!

Jeg har et Brædstrup-ICSI-mirakel i maven og kan kun anbefale dem. Det er det eneste sted vi har været i behandling, og det lykkedes os i første forsøg.

Lige meget hvor I er i behandlng, så held og lykke i hvert fald!

Anmeld

28. februar 2011

os2

hej Kitty - tak for svar.

Tillykke med jeres positive forsøg - super flot gået og så i første forsøg. Vi har dog kun været igennem 1 isci forsøg i Odense, men det var negativt. Når man nu selv skal betale for behandlingen kan man jo ligeså godt undersøge om nogen klinikker er bedre end andre. VI har overvejet at skifte til Brædstrup......Men har lige nogen fryse æg vi skal prøve med først i Odense...så vi håber og  fingre

Anmeld

28. februar 2011

Miss BananaHammock

Jeg mener at have hørt at Brædstrup har en højere "babygohome" procent, men om det er sandt og om det stadig gælder, det tør jeg ikke sige.

Vi er startet derude her i 2011 og synes det er rigtig fint indtil videre. Er igang med første IUI forsøg. 

Vi var ude på skejby, men flyttede til Horsens også var det meget naturligt at skifte til brædstrup. Jeg synes det er rart at der ikke er så langt at køre, når man kan risikere at skulle der ud et par gange om måneden, alt afhængig af hvordan det flasker sig.

Mvh Nena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.