Ja så er vi hjemme igen efter et skønt døgn på Fyn. Vi har bare haft det rigtig hyggeligt.
Vi kørte hjemmefra igår formiddags. Vi tog først ud i Rosengårdcenteret hvor vi shoppede rundt et par timer samt fik en rigtig lækker sandwich fra slagterens biks. Rigtig lækkert. Vi fik egentlig ikke købt så meget, men jeg er nu også lidt nem at have med ud og shoppe når jeg ikke gider at gå i ret mange tøjbutikker fordi jeg jo selv arbejder i butik. Men det blev da til; et par øreringe fra Pilgrim til min mor. Noget lækkert fra Matas til min mor. En tshirt fra "Humør" til M. En ny vaske-rose/svamp fra "The Body shop" (love them!) og en Mc Queen-bil til Niklas Emil.
Derefter kørte vi i Ikea. Vi fik faktisk ikke købt så meget som man kunne ha "frygtet", men det gav helt sig selv når man kører rundt i en Fiat Punto :p Det blev til lidt forskelligt til Niklas Emil; et lille bord han kan sidde og tegne og lege ved, en stor kugleramme, en kæmpe tøj-elefant (åååh dén måtte han jo bare ha), tusser, bade-svampe (ala den jeg købte til mig selv i TBH), hylder til værelset. Så blev det også lige til nogle hylder, kasser, en lampe, øl-glas, en fotoramme, forskellige pærer og poseklemmer. Så nej det var egentlig ikke så slemt.
Klokken var nu også blevet seks så vi kørte til hotellet, hvor vi sad lidt og kiggede på nettet for at finde ud af hvor vi skulle tage hen og spise. Tina havde været så sød at anbefale bla. "den gamle kro" og det lød rigtig spændende det sted, men desværre havde de ikke noget bord ledigt. Vi tog derfor ned på "Bryggeriet". Der havde M nemlig været før og det viste sig at være super god mad de havde. Selvf. fik vi øl til maden og jeg fik 3 retter som jeg havde sagt at jeg bare VILLE ha. Til forret fik vi kartoffelsuppe med brød og smør. Hovedretten bestod af ølglaseret oksesteg med kartoffelmos, sovs, bagte rodfrugter og selvf. tyttebær. Desserten blev chokoladekage med vanilieis og en irsh coffee. Mmmmh det var nu godt og puha vi gik rigtig mætte fra bordet.
Hvad der ellers skete den aften behøver jeg vidst ikke at uddybe ;)
I dag har vi (efter at ha forædt os igen pga den kæmpe morgenmadsbuffet) været en tur i Odense zoo. Super hyggeligt på denne årstid. Vi fik taget nogle gode billeder som Niklas Emil er meget betaget af.
Niklas Emil og mormor har storhygget sig herhjemme. Har leget en masse, været udenfor og bygget 3 snemænd, spist boller i karry og begge sovet som små engler i nat.
Så helt igennem en perfekt weekend :o)
Og så kan jeg fortælle at min store dreng har tisset 3 gange på wc'et idag. Han har de sidste par dage været deroppe og sidde men uden der skete noget (udover at tisse på gulvet bagefter....) Han har de sidste par uger siddet på potte, men kun tisset på den 2 gange. I vuggestuen har han længe tisset på wc'et hver dag. Nu går det fremad herhjemme også - Iiiih man blir jo stolt :o)
Og her til aften har jeg skruet den ene side af tremmerne af hans seng. Og ja han rendte oppe 5 gange og han sagde til sidst at jeg skulle sætte den på igen, men nu er han vidst faldet i søvn på gulvet på den ekstra madras jeg har lagt ved siden af hans seng ;) Nu må vi se hvordan natten går.
Jeg smider lige en masse billeder nu jeg er i gang ;)
Håber I også har haft en dejlig weekend