Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ZamanogDania skriver: Den er rigtig flot. Godt gåetMÅ jeg gerne vide hvad er det grønne som du har pyntet i siden? Det ligner græs?
Den er rigtig flot. Godt gåetMÅ jeg gerne vide hvad er det grønne som du har pyntet i siden? Det ligner græs?
Det er royal icing (glasur lavet på æggehvide i stedet for vand), som er tyllet på med en græstylle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
idamaria83 skriver: Det er royal icing (glasur lavet på æggehvide i stedet for vand), som er tyllet på med en græstylle
ZamanogDania skriver: aha sej. jeg vil så gerne lære og lave figure, såsom dyr og mennesker. du er så god til det.
aha sej. jeg vil så gerne lære og lave figure, såsom dyr og mennesker. du er så god til det.
Det er bare med at kaste sig ud i det og tak
Hvor er den flot!
idamaria83 skriver: Dét er jeg meget glad for!!!
Dét er jeg meget glad for!!!
Vi kunne slet ikke vente med at få den på bordet
Er stadig helt overralsket over hvor godt du fik den lavet
Wauuuw den er super flot...
Synes jeg har set den før...
Er det ikke Stina´s model???
Majbritt
Flot flot....
idamaria83 skriver: Ballonerne er skåret ud af udrullet fondant - stængerne er blomstertråd købt hos en online kagebutik - husker ikke hvilken
Ballonerne er skåret ud af udrullet fondant - stængerne er blomstertråd købt hos en online kagebutik - husker ikke hvilken
oki tror du man kan bruge alm . blomstertråd?
Hvor er den super flot
twinboys skriver: Wauuuw den er super flot... Synes jeg har set den før... Er det ikke Stina´s model??? Majbritt
Det er det bestemt - som jeg også har skrevet i indlægget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128