Dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Ida.

Har idag leveret dåbskage til en bruger herinde fra - og er simpelthen så sindssygt stolt af resultatet  den er lavet ud fra denne: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1920408.htm og det har været skønt "bare" at skulle kopiere et kagedesign

Vil lige dele mit seneste værk med jer så der er dømt max billedSPAM!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

msax

wauw... hvor er det en fin kage

Anmeld

27. februar 2011

Ida.

msax skriver:

wauw... hvor er det en fin kage

Tak søde

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

Jeg sidder bare her med åben mund og glor. WOOOOW den er flot, Ida! Det er da lige før jeg vil køre en tur til Viborg efter kage i oktober..

Anmeld

27. februar 2011

Ida.

kitty skriver:

Jeg sidder bare her med åben mund og glor. WOOOOW den er flot, Ida! Det er da lige før jeg vil køre en tur til Viborg efter kage i oktober..

Til helt særlige mennesker kan jeg godt overtales til at køre lidt med sådan en kage har da leveret i Horsens tidligere

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

idamaria83 skriver:

Til helt særlige mennesker kan jeg godt overtales til at køre lidt med sådan en kage har da leveret i Horsens tidligere

Det ser vi på når vi kommer nærmere, men det lyder ikke tosset Først skal jeg lige ruge den her sparkende bandit færdig Og vi skal have fundet et navn.. Uden navn, ingen dåb.. Store problemer, ikk? 

Anmeld

27. februar 2011

ooo

Hvor er det bare en flot kage.

Godt gået.

Anmeld

27. februar 2011

TbCp

Den er KANON FLOT!!!

Anmeld

27. februar 2011

Ida.

kitty skriver:

Det ser vi på når vi kommer nærmere, men det lyder ikke tosset Først skal jeg lige ruge den her sparkende bandit færdig Og vi skal have fundet et navn.. Uden navn, ingen dåb.. Store problemer, ikk? 

Hehe det er vist hvad man kalder luksusproblemer

Anmeld

27. februar 2011

Ida.

Metchen skriver:

Hvor er det bare en flot kage.

Godt gået.

TAK søde Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.