Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har idag leveret dåbskage til en bruger herinde fra - og er simpelthen så sindssygt stolt af resultatet den er lavet ud fra denne: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1920408.htm og det har været skønt "bare" at skulle kopiere et kagedesign
Vil lige dele mit seneste værk med jer så der er dømt max billedSPAM!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wauw... hvor er det en fin kage
msax skriver: wauw... hvor er det en fin kage
Tak søde
Jeg sidder bare her med åben mund og glor. WOOOOW den er flot, Ida! Det er da lige før jeg vil køre en tur til Viborg efter kage i oktober..
kitty skriver: Jeg sidder bare her med åben mund og glor. WOOOOW den er flot, Ida! Det er da lige før jeg vil køre en tur til Viborg efter kage i oktober..
Til helt særlige mennesker kan jeg godt overtales til at køre lidt med sådan en kage har da leveret i Horsens tidligere
idamaria83 skriver: Til helt særlige mennesker kan jeg godt overtales til at køre lidt med sådan en kage har da leveret i Horsens tidligere
Det ser vi på når vi kommer nærmere, men det lyder ikke tosset Først skal jeg lige ruge den her sparkende bandit færdig Og vi skal have fundet et navn.. Uden navn, ingen dåb.. Store problemer, ikk?
Hvor er det bare en flot kage.
Godt gået.
Den er KANON FLOT!!!
kitty skriver: Det ser vi på når vi kommer nærmere, men det lyder ikke tosset Først skal jeg lige ruge den her sparkende bandit færdig Og vi skal have fundet et navn.. Uden navn, ingen dåb.. Store problemer, ikk?
Hehe det er vist hvad man kalder luksusproblemer
Metchen skriver: Hvor er det bare en flot kage. Godt gået.
TAK søde Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128