Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nathja skriver: jeg købte vores i babysam.. sød og enkel og har døbt 2 i den indtil nu.. skal have taget mig sammen og have broderet ungernes navne i inderkjolen..
jeg købte vores i babysam.. sød og enkel og har døbt 2 i den indtil nu.. skal have taget mig sammen og have broderet ungernes navne i inderkjolen..
vidste slet ikke at babysam havde dey smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har sådan en her fra da min datter blev døbt og den skal vi også bruge til min søn bare med blå sløjfer
Mor til prinsessen :-) skriver: Hej Tøser...jeg søger en rigtig lækker smækker tøse dåbskjole...Men er lidt i tvivl om hvor jeg køber sådan en henneDer er ikke nogen her i byen hvor jeg bor, og ved ikke om jeg tør købe en over nettet...... eller hvadHvad gjorde i?Og hvis i vil vise jeres fine dåbskjoler ser jeg dem gerne, det giver lidt inspiration da jeg ikke heeelt ved hvad jeg går efterPå forhånd tak
Hej Tøser...jeg søger en rigtig lækker smækker tøse dåbskjole...Men er lidt i tvivl om hvor jeg køber sådan en henneDer er ikke nogen her i byen hvor jeg bor, og ved ikke om jeg tør købe en over nettet...... eller hvadHvad gjorde i?Og hvis i vil vise jeres fine dåbskjoler ser jeg dem gerne, det giver lidt inspiration da jeg ikke heeelt ved hvad jeg går efterPå forhånd tak
har du været forbi lilly? ellers har babysam vidst også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128