lilla bånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

liwsmor

halløj..

min datter skal døbes om en månede, og vi kunne godt tænke os at hun blev døbt i lilla bånd, men vi kan godt nok ikke finde et mørke lilla bånd til hendes kjole. ville hører om i har nogen ideer hvor vi kan finde det ? 

vi fundet alle andre farver end lilla, hvorfor skal det være så svært

hav en skøn aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Moldemine

Hej, vores datter er døbt med et helt mørkelilla bånd, dette fandt vi i en hobbybutik..

Anmeld

27. februar 2011

Kongmulle

liwsmor skriver:

halløj..

min datter skal døbes om en månede, og vi kunne godt tænke os at hun blev døbt i lilla bånd, men vi kan godt nok ikke finde et mørke lilla bånd til hendes kjole. ville hører om i har nogen ideer hvor vi kan finde det ? 

vi fundet alle andre farver end lilla, hvorfor skal det være så svært

hav en skøn aften

Hejsa

Her hvor vi bor er der en lille systue og hun siger hun kan få hjem i ALLE farver hvis ikke hun har det. Jeg vil gerne gå ind til hende i morgen og se om hun har det

Hvor tykt skal det være? og skal du både have til ærmer og om livet? Hvor meget skal du bruge? og skal jeg købe for dig hvis hun har det?

Anmeld

27. februar 2011

Louise_wagner

Vores datter blev også døbt med mørk lilla bånd, og det købte jeg i stof 2000

Anmeld

27. februar 2011

liwsmor

Kongmulle skriver:

Hejsa

Her hvor vi bor er der en lille systue og hun siger hun kan få hjem i ALLE farver hvis ikke hun har det. Jeg vil gerne gå ind til hende i morgen og se om hun har det

Hvor tykt skal det være? og skal du både have til ærmer og om livet? Hvor meget skal du bruge? og skal jeg købe for dig hvis hun har det?

hvad by kommer du fra, for kan se at du selv er fra vestsjælland, og det er jeg også  

hmm det skal være mørke lilla, og jeg skal bruge rundt om mave og huen. jeg ved ikke hvor meget jeg skal bruge for ved ikke hvor dyrt det er ? jeg er lidt nærig

Anmeld

27. februar 2011

Kongmulle

liwsmor skriver:

hvad by kommer du fra, for kan se at du selv er fra vestsjælland, og det er jeg også  

hmm det skal være mørke lilla, og jeg skal bruge rundt om mave og huen. jeg ved ikke hvor meget jeg skal bruge for ved ikke hvor dyrt det er ? jeg er lidt nærig

Jeg bor mellem korsør og slagelse. Det er inde i Korsør hun bor

Kender du korsør? Jeg ved ikke hvad det koster desværre. Men kan finde ud af det hvis det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.