Hvem vil have en sværm sommerfugle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

Zuzet

Jeg skal nemmelig have min 1 års hjemmeavlede hoppe og mit hoppeføl fra i år med til følshow i Græsted i morgen og sommerfuglene er ved at drive mig til vanvid :-)

Den 1 års jeg skal have med blev nr 3 sidste år og gik videre til elitefølshow hvor hun blev 4. bedste Islænder hoppeføl i Dk og 7. bedste Islænderføl totalt i DK......så jeg HÅÅÅÅBER bare så meget at hun klarer sig super godt i morgen.

Mit hoppeføl har en meget sjælden farve der hedder Perlino og jeg er sååååå spændt på hvad dommerne siger til hende og om hun kommer til at vække opsigt med sin sjældne farve.

Det der dog gør mine sommefugle værst er om jeg nu kan få hestene op i lastbilen, om de bliver i den fold jeg laver til dem, om jeg kan trække med dem uden de laver alt for meget ballade og om selve fremvisningen går godt uden for megen stejlen mm.

Så vær sød at xxxx for at alt går godt i morgen og for at regnen bliver væk så jeg kan fremvise et par smukke tørre heste :-D

Og det hele bliver ikke bedre af det hele var ved at blive aflyst da hestene i går havde snot ud af næserne, men heldigvis var det intet i dag, ingen feber og en dyrlæge der siger det er ok at tage afsted *juble*

Så i morgen kl 6:30 drager jeg afsted med 5 børn, 3 heste og en masse udstyr og rigtig mange penge fattigere når det hele er (forhåbenlig) veloverstået :-D

Hilsen

Lotte, med en kæmpe sværm sommerfugle i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

MorCamilla

Alt hvad der kan kryset bliver krydset for dig i morgen. Hvor bliver det spændende, jeg håber at alt går vel...

Alt held og lykke..

Knus fra Camilla, som håber du vil gi en update på hvordan det gik...

Anmeld

4. oktober 2008

miver

krydser alt hvad der kan krydses , må man se et billede af den smukke hest /føl
pøj pøj
(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Spænnende...Lykke til!!!

MVH LInda..

Anmeld

5. oktober 2008

Pia.

Spændende... uha kan fornemme dine sommerfugle helt ind i min egen mave... husker tydeligt da mit dv hoppe føl skulle til følskue..

Hvordan er det gået ? Fortæl fortæl og er der ikke et par skønne billeder vi skal have lov at se ...

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Hvordan gik det med dine hester i weekenden..
Må bare si at du er super sej som tar afsted med 5børn og hest...

MVH Linda..:D

Anmeld

5. oktober 2008

bette

kunne man få lov at se et billede af den sjældne farve??

eeelsker heste

Anmeld

5. oktober 2008

Zuzet

Hejsa alle sammen

TUSIND tak for jeres xxxxxxx

Min 1 års hoppe blev sgu 2. bedste hoppe!!!! Jeg troede det var løgn og vi havde sat hende tilbage på folden for jeg var da sikker på hun ikke ville vinde noget som helst, så jeg måtte modtage præmie og rosette uden hest hihi

Men nøjjjjjjjjjj jeg er stolt og ungerne jublede :-D

Følles måtte desværre nøjes med en 18. plads hvilket var 4. sidst, og den bedømmelse var jeg ikke helt enig i.....men sådan er det jo bare og jeg er altså stadig pavestolt!

Vi havde en rigtig god dag, ungerne opførte sig super pænt og hjalp hele dagen igennem hvor der var brug for det. Hestene var søde og hele dagen gik bare rigtig fint :-)

Jeg er pt ved at lægge en video ind af min 1 års vinder hoppe da hun blev bedømt, men ved ikke om det kommer til at virke... www.123hjemmeside.dk/zuzet og kig under videoklip

Mange hilsner

Lotte, der har været på skadestuen i mange timer i dag da min søn på 4 slog hul i hovedet og blødte heeeelt vildt :-(

Anmeld

5. oktober 2008

Zuzet

bette skriver:

kunne man få lov at se et billede af den sjældne farve??

eeelsker heste

Hejsa

Ja det kan du tro, du kan kigge her:

http://www.123hjemmeside.dk/zuzet/6164698

Hun er den farve der hedder Perlino som er dobbelt palmino og kun 0,01% af heste hele verden over har denne farve

Hilsen

Lotte, der faktisk er ved at sælge den *snøøøft* men har ikke råd til at beholde dem alle sammen

Anmeld

5. oktober 2008

Pia.

Tillykke med de fine resultater og den gode dag...

Dejligt det gik så godt...

Og sikke noget med lillemanden håber han har det bedre nu....

Stort knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.