så er der update på ''hvad skal jeg gøre''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2011

Anonym trådstarter

ja så er vi hjemme..

kommer ind til kæresten som sidder med pc'en i skødet og ser paradise ..

han var blevet jaloux og var taget hjem.. Han mener jeg flirtede med en anden så han er ikke ked af det eller noget, men mener at alt er min skyld ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

smølfine

Hold da op en barnlig opførsel! Ja, blev ærlig talt en smule harm på dine vejne, det mindste man kan gøre er da at give besked!

Håber I får talt ud om det.

Knus Joan

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Hold da op en barnlig opførsel! Ja, blev ærlig talt en smule harm på dine vejne, det mindste man kan gøre er da at give besked!

Håber I får talt ud om det.

Knus Joan

ja det har jeg også sagt til ham ..

sagde til ham at han burde være over den der teenagerparforholdopførsel .. men det mener han ikke, jeg kunne jo bare lade være.. mmmh...

på den anden side er jeg MEGET glad for at det ''kun'' var det ..

Anmeld

27. februar 2011

tazz

*tsk* mænd altså

håber at I får talt ud om det

Anmeld

27. februar 2011

Zafir

OHHH mama mia!!! Det er da helt vildt langt ude opførsel!!!... Suk!!!

Det er i hvertfald en meget meget skidt måde at tackle jalouxi på...

Håber I finder en løsning sammen!!!

Anmeld

28. februar 2011

LotteGabriella

hmm, det er da vidst et problem for ham lyder det som om 

Helt ude i hampen, han kunne i det mindste ha' givet dig besked om, at han var taget hjem - KLAPHAT (undskyld)

Håber at I finder ud af det, og sikke en lettelse at han var derhjemme

kram herfra

Anmeld

1. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

ja så er vi hjemme..

kommer ind til kæresten som sidder med pc'en i skødet og ser paradise ..

han var blevet jaloux og var taget hjem.. Han mener jeg flirtede med en anden så han er ikke ked af det eller noget, men mener at alt er min skyld ..

Bare et lille pip med en lidt anden vinkel!

Har du overvejet om det kan se ud somom du ligger an på andre?....Jo, selvfølgelig kan det godt være at din kæreste er mega irrationel, men jeg ville helt sikkert tale "grænser i byen" med ham. Min kæreste synes fx. i starten af vores forhold at det var ok at ligge armen om en køn piges bare skuldre, så længe han ikke mente noget med det. Der går min grænse, ikke så meget fordi jeg tror han er interesseret, men mere fordi jeg føler mig lidt udstillet når han gør det. For andre ville det sikkert være helt naturligt, men det er min holdning at ingen i et forhold skal have deres grænser overskredet, hverken den ene eller den anden vej. Jeg synes det er rart at have så god kontakt til den anden, at man kan fornemme grænserne før de overskrides.

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.