Av det gør faktisk ret ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

noah3006

Nogen af jer der har de her mens ligende smerte nede i underlivet som gør virkelig nas. Hvad kommer de af? Har ikke oplevet det før nu, er det pga jeg er så tæt på terminen? har 12 dage igen... troede virkelig igår at nu skete det, fordi det gjorde så ondt, men så efter en ½ time var de væk igen.

Føler virkelig også den lille får rodet noget rundt dernede, det er sådan en rigtig ubehagelig følelse i underlivet.. min jordmor sagde sidst at det var fordi den ligger og drejer sit hovede. Men det kommer i sådan nogle jag nogen gange og jeg ved næsten ikke havd jeg skal gøre af mig selv.

Klem Kristina uge 39

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

quar20

noah3006 skriver:

Nogen af jer der har de her mens ligende smerte nede i underlivet som gør virkelig nas. Hvad kommer de af? Har ikke oplevet det før nu, er det pga jeg er så tæt på terminen? har 12 dage igen... troede virkelig igår at nu skete det, fordi det gjorde så ondt, men så efter en ½ time var de væk igen.

Føler virkelig også den lille får rodet noget rundt dernede, det er sådan en rigtig ubehagelig følelse i underlivet.. min jordmor sagde sidst at det var fordi den ligger og drejer sit hovede. Men det kommer i sådan nogle jag nogen gange og jeg ved næsten ikke havd jeg skal gøre af mig selv.

Klem Kristina uge 39

Hmm de sidste uger før jeg fødte havde jeg også mange smerter men de trækker jo også helt ned til "udgangen"

Hvis du slet ikke ved hvad du skal gøre af dig selv syntes jeg du skal ringe og høre FG..!

Anmeld

27. februar 2011

Silas&Mille

Den dag jeg gik i fødsel havde jeg MEGET kraftige mens smerter om formiddagen. Det var plukveer.

24 timer efter den første plukve fødte jeg vores dejlige søn

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Jeg havde de jag når Anna borede sig rigtig godt ned i bækkenet. Hun fik sågar boret sig så grundigt nedad, at forvandet gik!

Det gør rigtig nas, så jeg føler med dig. Anna gjorde det en dag hvor jeg var på vej henover Rådhuspladsen, folk troede at jeg var igang med at føde  temmelig pinligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.