Regler på trendsales?? hurtigt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

hvis jeg nu har sent anmodning til en person men der kommer en og byder højere, kan jeg så sælge til den der byder højest???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

slettet_7530

Hvad står der i annoncen??

Anmeld

27. februar 2011

MaliksMor

Hvis den anden person ikke har godkendt, kan du godt :-)

Anmeld

27. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

hvis jeg nu har sent anmodning til en person men der kommer en og byder højere, kan jeg så sælge til den der byder højest???

Kan du ikke kopiere teksten og sætte den ind her.
Jeg personligt synes det er totalt dårlig stil hvis du har skrevet at anmodning er sendt elelr på anden måde accepteret bud

Anmeld

27. februar 2011

cecilie1984

hvis anmodningen er sendt i dag og ikke godkendt synes jeg ikke du kan sælge til anden side, køber skal jo lige have mulighed for at godkende.

Men hvis du derimod har sendt anmodningen for flere dage siden, og den stadig ikke er godkendt synes jeg godt man kan sælge til anden side

Anmeld

27. februar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg ville give køber 2 dage til at godkende handlen, før jeg sender videre.. Og det er simpelthen fordi, ikke alle har tid til at kigge hver dag.. men ved de at en evt handel kunne være i hus, så tjekker de lidt oftere...

Anmeld

27. februar 2011

Mussen2

Hvid man i smatalen har aftalt et salg. Altså for eksempel hvis man har fået et tilbud som man har accepteret, kan man ikke tilbagekalde sin accept. Så hvis man er en hæderlig person som følger de aftaleretlige regler,så nej. Jeg synes uanset hvad, ikke at man kan. Det er meget dårlig stil.

Anmeld

27. februar 2011

bullerbassen

Kender ikke lige reglerne , men mener hvis I har en handel igang køber & sælger kan man vel ikke. Og det har I jo når TS er sendt afsted.

Og syntes også det er temlig dårlig stil. Jeg ville ski godt nok bliver sur hvis du handlede med mig. Og havde sendt TS og afviste for at sælge til højre bud

Anmeld

27. februar 2011

Nadia&Daniel

cecilie1984 skriver:

hvis anmodningen er sendt i dag og ikke godkendt synes jeg ikke du kan sælge til anden side, køber skal jo lige have mulighed for at godkende.

Men hvis du derimod har sendt anmodningen for flere dage siden, og den stadig ikke er godkendt synes jeg godt man kan sælge til anden side

Anmeld

27. februar 2011

MaliksMor

Upsi, jeg er helt enige med de andre køber skal lige ha' 2-3 dage til at godkende.

Men. Det er jo din beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.