Indien..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

nattergalen

Hej tøsser.. 

Manden og jeg har brugt hele formiddagen på at kigge billetter og seværdigheder der skal ses på en tur til Indien her i juli mdr. 
Planen var egentlig en backpacker tur til Marokko, men da vi kiggede på billetterne ligger de i næsten i samme prisleje, og ja Indien er bare et, da vi har været i Marokko før, bare ikke som backpackere

Men vil lige høre jer om der er nogen der har været afsted? Noget man skal være ekstra opmærksom på? Noget man skal husk, el bare skal se?
Del gerne jeres oplevelse om vidunderlige Indien  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

MariaJ

nattergalen skriver:

Hej tøsser.. 

Manden og jeg har brugt hele formiddagen på at kigge billetter og seværdigheder der skal ses på en tur til Indien her i juli mdr. 
Planen var egentlig en backpacker tur til Marokko, men da vi kiggede på billetterne ligger de i næsten i samme prisleje, og ja Indien er bare et, da vi har været i Marokko før, bare ikke som backpackere

Men vil lige høre jer om der er nogen der har været afsted? Noget man skal være ekstra opmærksom på? Noget man skal husk, el bare skal se?
Del gerne jeres oplevelse om vidunderlige Indien  

Jeg rejste i Indien som backpacker i en måned i 1997. Det er jo ved at være længe siden, så der er sikkert meget der har ændret sig. Hvor længe skal I være afsted, og hvilke dele af Indien regner I med at besøge? Hvornår på året skal I rejse?

Jeg syntes Indien var en fantastisk oplevelse. Vanskeligt og trættende til tider, men fascinerende, broget og meget anderledes. Der er enorme forskelle i natur, befolkning, mad osv fra nord til syd, og selvfølgelig ufattelige klasseforskelle, så ens oplevelse af Indien vil jo virkelig variere alt efter hvor man skal hen, og hvem man skal være sammen med.  

Anmeld

27. februar 2011

nattergalen

Vi havde tænkt os at tag afsted her til juli..

Planen er at rejse i nordindien, men et smut til mumbai og goa, men kan ikke helt finde ud af om strandene i GOa overhoved er åbne da det højst sandsynlig er regntid.. Ved du noget om det? 

Og så havde vi tænkt os at være væk i 3-4 uger, da det er det min mand kan tag af ferie fra arbejde.. ¨

Hvilken del rejste du i og hvad var din oplevelse af det? 

Tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.