Tryghedsscanning hos "Lille kbh'er"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Frøken J.

MajseMaja skriver:

Tak.

Jeg er stadigvæk åben for at høre om erfaringer med tryghedsscanning

Altså nu er jeg ikke lige blevet scannet det sted, men jeg var til tryghedsscanning da jeg var 6+3, blev bare scannet indenvendigt. Hun afspillede ikke hjertelyden, man kunne "bare" se hjertet blinke på skærmen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

tinasmor

MajseMaja skriver:

Hej Piger

Er der nogen af jer der har fået lavet en tryghedsscanning hos "Lille kbh'er" Eller et andet sted. Hvor langt var i henne?

Der står de anbefaler fra tidligst uge 8, mon det så er 8+0 eller 8. uge?

Jeg er nemlig 7+3 nu, altså i 8. uge og vil gerne have det i løbet af den kommende uge.

Fortæl om jeres erfaringer med tryghedsscanning tidligt.

God weekend til alle

Ved indvendig scanning skulle det være fint når du er 7+. Jeg har fået lavet det en del gange (har mistet flere gange) og har en fin lille datter og en på vej. Og jeg har altid kunne se hjertelyd, selv den ene gang hvor jeg kun var 6+4 (selv om de gerne ville have ventet en uges tid fordi de (fertilitetsklinikken) ikke kunne garanterer noget før.

Det har altid været en rigtig god oplevelse for mig.

for dig.

Anmeld

27. februar 2011

sweet

jeg skal selv til trykhedscanning her den 7 marts på sygehuset og det er en indvendig scanning..

Anmeld

27. februar 2011

tinasmor

MajseMaja skriver:

Men hvis der på hjemmesiden står at det er 2D scanning, så er det vel ude på maven?

Det er også de alm. scannere de bruger ved indvendig scanning. Det betyder bare at det er de "gl. daws" scannere lige som f.eks ved NF scanning og MD scanning. 3 D og 4D er der hvor fostrene/babyerne mere ligner "rigtige" mennesker (håber jeg har forklaret mig godt nok)

Jeg er blevet scannet mange gange op til uge 13 og der har det altid været indvendigt (første til NF begyndte de at scanne udenpå)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.