Lovefilm ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

morethanperfect

Er der nogle der er medlem af Lovefilm ?? Og nogle som gider forklare mig hvordan det fungerer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

BabyMus

Er ikke selv, men er vist noget med man bestiller film fra nettet og så bliver de sendt hjem til dig, og når man så har set den, så sender man den bare med posten igen (i sådan en lille rød kuvert der lige passer til en dvd skive). Ved det kun fordi en fra mit arbejde er medlem, så der ligger tit en lille kuvert som han skal sende retur, sammen med resten af vores post.

Men prøv at læs på deres hjemmeside, der kan man sikkert læse mere om det. (:

Anmeld

27. februar 2011

morethanperfect

BabyMus skriver:

Er ikke selv, men er vist noget med man bestiller film fra nettet og så bliver de sendt hjem til dig, og når man så har set den, så sender man den bare med posten igen (i sådan en lille rød kuvert der lige passer til en dvd skive). Ved det kun fordi en fra mit arbejde er medlem, så der ligger tit en lille kuvert som han skal sende retur, sammen med resten af vores post.

Men prøv at læs på deres hjemmeside, der kan man sikkert læse mere om det. (:

Okay tak .. Ville gerne vide om det er noget godt eller om de tager røven på en

Anmeld

27. februar 2011

BabyMus

morethanperfect skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Tror altså det fungerer meget godt. Ham fra mit arbejde er i hvert fald glad for det! Man kan prøve i 14 dage gratis hvis det er. (:

Anmeld

27. februar 2011

morethanperfect

BabyMus skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Tror altså det fungerer meget godt. Ham fra mit arbejde er i hvert fald glad for det! Man kan prøve i 14 dage gratis hvis det er. (:

Nice .. Det tror jeg jeg vil prøve Tak for svar 

Anmeld

27. februar 2011

BabyMus

morethanperfect skriver:

Nice .. Det tror jeg jeg vil prøve Tak for svar 

Det var så lidt. Og god fornøjelse med det! (:

Anmeld

27. februar 2011

Happiness

morethanperfect skriver:

Er der nogle der er medlem af Lovefilm ?? Og nogle som gider forklare mig hvordan det fungerer ??

Hej.

Jeg prøvede det 3 måneder gratis for et års tid siden. Jeg var meget tilfreds med det! Har aldrig set så mange film i mit liv Og deres service var ret hurtig. Man laver en liste over de film man gerne vil leje. Så sender de så dem som de har hjemme.

Man kan selv vælged hvor mange film man vil have hjemme, og hvor mange gange om måneden.

Jeg går og overvejer om man skal melde sig ind igen. Man får jo set alle de nye film.

Anmeld

27. februar 2011

smokin

Vi har også været meget tilfreds med lovefilm. Og bruger det stadigvæk 

Anmeld

27. februar 2011

tinasmor

morethanperfect skriver:

Har ikke selv prøvet det. Men de har eksisteret i lang tid, og min søster brugte det over en længere periode, så tror ikke det er noget med de tager r--- på dig

Anmeld

27. februar 2011

samantha1986

morethanperfect skriver:

Vi bruger lovefilm og har gjort det i nogle år. Vi er super tilfredse med dem og det er bare så nemt. vi har hvor vi har to film hjemme af gangen. tror vi betaler 160 kr. Hvis vi er hurtige kan vi nå at have fire film hjemme om ugen. Man laver en liste på deres hjemme side med de film man vil leje. og man kan sætte dem i priotering. Og så kommer der i vores tilfælde 2 film hjem. når vi har set dem sender vi dem tilbage i den røde kuvert. og så kommer der to nye ret hurtig efter.

Jeg kan kun anbefale det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.