hvad skal jeg gøre? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2011

Anonym trådstarter

..mig og kæresten var og besøgte hans forældre i går.. drak lidt vin og det endte med at vi skulle en lille tur ud og så hjem igen, men vi blev begge grebet af stemmningen og vi fortsatte til et andet sted og endte med at drikke os stive

.. jeg har det rigtig sjovt.. indtil vi skal tage hjeme igen.. hvor er kæresten??? jeg går og leder og leder .. fra kl. 4 til kl. 6 .. og flere af mine venner sagde at de skulle sige til hvis de så ham, men det var der ingen der gjorde. jeg tager så hjem igen til HANS forældre og går lidt udfra han bare er taget derhjem men niks, der er han heller ikke .. tænker så lidt at han måske er taget hjem til os, men hvem fanden har så kørt ham hmmm..

Jeg sidder så her.. hjemme hos mine svigerforældre, vores søn ligger og sover og sidder bare her og føler mig SÅ tom !

Han har ikke skrevet, ringet eller NOGET som helst, jeg aner ikke hvor han er  

mh, så til spørgsmålet.. hvad skal jeg sige til ham? jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det hele.. skal jeg være rasende, skal jeg ikke være rasende?

hvad ville i have gjort?

hilsen en meget meget fortvivlet og trist dame.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg bliver da helt nervøs for om der er sket ham noget?????

hvis ikke der er, og han har gjort det medc vilje, så skal han vidst ha en skideballle!

Anmeld

27. februar 2011

LotteGabriella

pyyyha stakkels dig, bliver helt trist og BEKYMRET

Jeg kan ikke fortælle dig hvordan du skal reagere, men jeg ville nok være lidt af det HELE - gal, ked, skuffet, bekymret  mv. 

Jeg håber, at du snart hører fra ham, eller at han selvfølgelig kommer hjem

mange tanker og krammer herfra

Anmeld

27. februar 2011

SaraLM

Det var dog en forfærdelig situation at stå i!
Nej hvor må du være forfærdeligt bange, ulykkelig og ked af det

Har han lavet den slags forsvindingsnumre før?
Hvad skete der umiddelbart inden han forsvandt?
Hvor er han set sidst?
Ringer telefonen når du prøver at ringe til ham, eller går den direkte på svarer?
Hvad siger hans forældre, er de bekymrede?

Jeg ville nok begynde at ringe rundt til venner, hospitaler og politi, det er virkeligt mange timer uden livstegn - og hvis han ikke har for vane at forsvinde så ville jeg være ude af mig selv af angst!

Om jeg ville være vred, ville afhænge af hvor han viser sig at være.

Håber inderligt du hører fra ham snart og han er ok!

- hvis han viser sig "bare" at være gået kold et eller andet sted ville jeg nok gå nærmest amok fordi han havde gjort mig så bange!

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Puha, det er bare ikke sjovt

Tager han heller ikke telefonen når du ringer? Tænkte at han måske i sin brandert har taget en taxa hjem til jer selv og venter på dig og sønnike?

Lige først ville jeg være rigtig nervøs og så vente med, at blive rasende til jeg ved omderer noget at være rasende over.  håber det bedste for dig

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg bliver da helt nervøs for om der er sket ham noget?????

hvis ikke der er, og han har gjort det medc vilje, så skal han vidst ha en skideballle!

sådan har jeg det også? man ved jo aldrig

men det jeg har tænkt mest på er om han er taget hjem med en anden.. det andet tror jeg bare ikke er sket, det er som om jeg kan mærke at der ikke er sket noget med ham på en eller anden måde

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

sådan har jeg det også? man ved jo aldrig

men det jeg har tænkt mest på er om han er taget hjem med en anden.. det andet tror jeg bare ikke er sket, det er som om jeg kan mærke at der ikke er sket noget med ham på en eller anden måde

ej men du skal i alt fald have en forklaring når han kommer...

evt ville jeg tage hjem...

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

pyyyha stakkels dig, bliver helt trist og BEKYMRET

Jeg kan ikke fortælle dig hvordan du skal reagere, men jeg ville nok være lidt af det HELE - gal, ked, skuffet, bekymret  mv. 

Jeg håber, at du snart hører fra ham, eller at han selvfølgelig kommer hjem

mange tanker og krammer herfra

mange tak

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Åhh, det lyder bare slet slet ikke sjovt

Hvor føler jeg virkelig med dig og sender et kææææmpe kram

Håber virkelig ikke der er sket ham noget, det ville jo være forfærdeligt... Men hvis han har drukket sig fuld og taget hjem til nogle kammerater og drikke ville jeg bliver rasende...

Det mindste han kan gøre, er da at give besked, selvfølgelig er det da okay, hvis han er taget med nogle kammerater - men han har da bare at give dig besked om det og spørge, om det er okay...

Ved virkelig ikke hvad du skal gøre - håber virkelig på det bedste for dig (jer) og sender dig masser af varme tanker

Anmeld

27. februar 2011

charlottekri

helt ærligt så synes jeg at han skal have noget af en opsang når han dukker op!!! i min verden er det helt uacceptabelt bare at forsvinde når man er taget i byen med nogen og så ikke give lyd fra sig!!!

du må da lige skrive en update når han dukker op!!

knus charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.