Hovedpinepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Eddy

Hej piger

Må man gerne tage hovedpinspiller, mens man er gravid?

Har sygt ondt i hovedet i dag og har det som om jeg var på den sygeste bytur i går.... pu ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Holbæktrunten

Yup - tag du bare et par panodil/pinex/pamol.

Der har godt nogt været noget halløj for nyligt om noget med disse piller og graviditet, men jeg spurgte ind til det hos min læge og han sagde at det var noget fis.

Selvfølgelig skal du ikke spise dem i flæng, man har du ondt i hovedet, så snup et par stykker, drik rigelig væske til og smid dig på sofaen med et tæppe og slap af

God bedring

Anmeld

27. februar 2011

AnneBJ

Holbæktrunten skriver:

Yup - tag du bare et par panodil/pinex/pamol.

Der har godt nogt været noget halløj for nyligt om noget med disse piller og graviditet, men jeg spurgte ind til det hos min læge og han sagde at det var noget fis.

Selvfølgelig skal du ikke spise dem i flæng, man har du ondt i hovedet, så snup et par stykker, drik rigelig væske til og smid dig på sofaen med et tæppe og slap af

God bedring

Anmeld

27. februar 2011

tingimor

Må du gerne siger min læge i hverfald jeg gerne må og står også inde i pinex parken at man gerne må. 

men selvfølig ikke overdrive 

Anmeld

27. februar 2011

XXSS

Alt med måde og ikke hver dag

Anmeld

27. februar 2011

MajseMaja

Ipren må du ikke tage, godt nok står der på pakken at de godt må anvendes af gravide i starten af graviditet, har læst det på nettet og fået det bekræftet af lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.