Morfin? fik i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du morfin ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.098 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Tystys14

Nu ligger landet sådan at jeg igår ved 8 tiden, begyndte at få kraftige veer, og kom på hospitalet for at blive tjekket  Jubii jeg var i fødsel, 3 cm. åben og gode veer...

- Men mange på fødegangen, så de ville selvfølgelig prioneter

dem først der var længere i forløbet.  Så jeg blev tilbudt at få noget Morfin... så jeg kunne få sovet, og samle krafter til de nye veer senrer, samt at de sagde at jeg også ville kunne få sat mere skub i det hele senere?   så jeg sagde selvfølgelig ja tak til det...

Nu ligger landet så sådan, at jeg nu sidder her hjemme med en fødsel der er gået helt i stå...  Kvalme (siger de er normalt) og ingen tegn på forstående fødsel...

- Er der andre der har fået tilbudt morfin ? og i så fald hvad var jeres reultat af det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

B&J

nej jeg fik ikke tilbudt morfin selv om jeg lå og var ved af dø i 16 timer

Anmeld

27. februar 2011

Mumto3

jeg har ikke fået morfin, så ingen personlig erfaring. Men morfin gives kun tidligt i forløbet, så det er fordi de har vurderet at du ikke 'lige var ved at føde'. Du skal ikke være ked af at fødseln er gået i sig selv igen. Morfinen når at komme helt ud af kroppen på barnet, og så er barnet også frisk til fødslen, når den kommer!

at du allerede er 3cm åben er bare super dejligt, for det betyder at det første hårde lange træk allerede er overstået!

Din fødsel skal nok komme igang igen!!!

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig og smuk fødsel!!! -lyt til noget god musik, læg dig på sofaen, 'snak' med baby, og på et eller andet tidspunkt, så skal fødslen nok gå igang igen!!!

Anmeld

27. februar 2011

blomst84

Jeg fik morfirn og fik sovet i 2 timer din fødsel er ikke gået i stå, du kan bare ikke mærke veerne bare hvil dig, tro mig du skal nok få rigtige veer senere og få lov at bide i græsset held og lykke og god fødsel

Anmeld

27. februar 2011

Fam. Madsen

jeg fik et skud morfin da jeg kom ind på syghuset kl. 8.00 om morgen fordi jeg ikke havde sovet hele natten så jeg fik det til og sove på og jeg faldt også i søvn med det samme kan jeg huske nu er det snart 3 år siden

og samme dag føde jeg min søn min søn er født 15.17 om eftermiddagen. 

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

Jeg blev sat igang kl.9.30 om formiddagen, og fik kraftige pille veer hele eftermiddagen, hvor de så tilbød mig morfin om aftenen da jeg kom derind, da jeg havde haft pilleveer i over 5 timer og havde ikke åbnet mig... det gør pille veer ikke, de er ondskabsfulde og ubrugeligt..

Så jeg fik et skud morfin i ballen, fik sovet 4 timer, så gik vandet og 2 timer og 14 minutter senere var Lasse ude med akut kejsersnit...

Anmeld

27. februar 2011

LotteGabriella

Cho skriver:

Nu ligger landet sådan at jeg igår ved 8 tiden, begyndte at få kraftige veer, og kom på hospitalet for at blive tjekket  Jubii jeg var i fødsel, 3 cm. åben og gode veer...

- Men mange på fødegangen, så de ville selvfølgelig prioneter

dem først der var længere i forløbet.  Så jeg blev tilbudt at få noget Morfin... så jeg kunne få sovet, og samle krafter til de nye veer senrer, samt at de sagde at jeg også ville kunne få sat mere skub i det hele senere?   så jeg sagde selvfølgelig ja tak til det...

Nu ligger landet så sådan, at jeg nu sidder her hjemme med en fødsel der er gået helt i stå...  Kvalme (siger de er normalt) og ingen tegn på forstående fødsel...

- Er der andre der har fået tilbudt morfin ? og i så fald hvad var jeres reultat af det ?

Hejsa

Ja jeg fik morfin, til at sove på og samle kræfter, da jeg ikke havde sovet i over 24 timer og de mente derfor at jeg ikke ville ha' kræfter til at føde selv, hvis de ikke hjalp mig men det hjalp desværre ikke helt efter hensigten, da det kun tog toppen af smerten og jeg stadigvæk ikke sov

Jeg fødte dog alligevel selv

Anmeld

27. februar 2011

XXSS

Mine veer startede mandag nat - jeg fik Morfin onsdag aften/nat for at kunne sove et par timer efter 48 timer med veer og ingen fremgang.. jeg sov i 4 timer, hvorefter de tiltog igen - og jeg endte først ud i kejsersnit torsdag kl. 18.25 - så snak lige om veer hva  

Morfin hjalp kun et par timer -epiduralen var mere effektiv på mig.

Men nej bare rolig - din fødsel er ikke gået i stå - nyd lige de timer det varer med "fred"  Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.