stof til sofapuder. Hvor???????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

ann-kristina

Hej

Jeg skal til at sy sofapuder til stuen, men jeg kan simpelthen ikke finde noget stof jeg kan lide. Vi har sandfarvet sofa, lyse egetræsmøbler og hvidt/lyst rum. Der må gerne være "lidt spræl" på puderne. Jeg har kigget i stof og stil, men jeg kan bare ikke finde noget der dur. Nogle der har en ide til lækkert/flot stof????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

muzen

ann-kristina skriver:

Hej

Jeg skal til at sy sofapuder til stuen, men jeg kan simpelthen ikke finde noget stof jeg kan lide. Vi har sandfarvet sofa, lyse egetræsmøbler og hvidt/lyst rum. Der må gerne være "lidt spræl" på puderne. Jeg har kigget i stof og stil, men jeg kan bare ikke finde noget der dur. Nogle der har en ide til lækkert/flot stof????

ja der er den her hjemmeside den er godt nok lidt dyr men det er total mode stof derinde :-)

stof

Anmeld

27. februar 2011

Fines mor

ann-kristina skriver:

Hej

Prøv stof2000

Anmeld

9. juni 2011

Alexander&Lærke

Måske du kan finde noget på stofstedet.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.