Kan I få ferie, når I vil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Kloster

Hej.

Er lige noget irriteret på mit arb for tiden. Jeg er ssa'er og arbejder jo både helligdage og hver 2. weekend. Og alligevel kan jeg ikke få ferie når jeg vil!

Har, som alle andre, kun 5 uger og den 6. ferie uge, som skal fordeles på skolernes ferier. Ork altså!!! Jeg kan få 2 uger i sommerferien og det skal være i samarbejde med de andre medarbejdere, da det hele skal hænge sammen. Ved det jo godt. Synes bare jeg har alt for lidt ferie på et helt år.

Brok brok brok.... Over noget man ikke kan gøre noget ved......

Bliver nok bare mere irriteret, når jeg i forvejen er lidt træt af de arbejdstider.

Har dog en plan om at læse videre. Det må da give mig det, jeg mangler så inderligt her........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Happiness

Kloster skriver:

Hej.

Er lige noget irriteret på mit arb for tiden. Jeg er ssa'er og arbejder jo både helligdage og hver 2. weekend. Og alligevel kan jeg ikke få ferie når jeg vil!

Har, som alle andre, kun 5 uger og den 6. ferie uge, som skal fordeles på skolernes ferier. Ork altså!!! Jeg kan få 2 uger i sommerferien og det skal være i samarbejde med de andre medarbejdere, da det hele skal hænge sammen. Ved det jo godt. Synes bare jeg har alt for lidt ferie på et helt år.

Brok brok brok.... Over noget man ikke kan gøre noget ved......

Bliver nok bare mere irriteret, når jeg i forvejen er lidt træt af de arbejdstider.

Har dog en plan om at læse videre. Det må da give mig det, jeg mangler så inderligt her........

Jeg arbejder også skiftende arbejdstider og helligdage/nytår/jul osv...

Jeg kan selv vælge hvornår jeg vil have ferie. Self. skal det gå op med mine kollegaer, da vi ikke kan være for mange væk samtiddigt. Vi er berretiget til 3 ugers sammenhængene ferie i sommerperioden, der er flere der holder 4 uger i træk der.

Og ellers kan man holde sin ferie når man vil. Så længe vagtplanen går op. Men ferie mellem jul nytår, begge dage inkl. er et no-go. Hvilket er forståeligt, da ingen har lyst til at tage på job d. 24. december, men nogen skal jo være der for beboerne.

Anmeld

27. februar 2011

twinboys

Jeps det kan jeg godt... og da også lige 3 uger i rap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.