Så søger de igen frivillige :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

JuelZ

Min chef inden for hjemmeværnet har spurgt facebook om hjælp til at finde frivillige arbejdere til dette års Roskilde Festival :. det er Service vagter i stille zonen, hvor der ikke må være højt musik og støj efter kl 23.00

Kravene til at skulle arbejde i år er at du skal have 3x8 timers vagter 1 vagt imens der er musik.. Du skal være 18år. osv! spørg til mere hvis dette har interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

louise8723

Det kunne da godt være spændende

Anmeld

27. februar 2011

mama09

Majdahls skriver:

Min chef inden for hjemmeværnet har spurgt facebook om hjælp til at finde frivillige arbejdere til dette års Roskilde Festival :. det er Service vagter i stille zonen, hvor der ikke må være højt musik og støj efter kl 23.00

Kravene til at skulle arbejde i år er at du skal have 3x8 timers vagter 1 vagt imens der er musik.. Du skal være 18år. osv! spørg til mere hvis dette har interesse

jo tak til min mand som er udannet vagt

Anmeld

27. februar 2011

JuelZ

send mig evt en PB hvis i vil vide mere

Anmeld

27. februar 2011

JuelZ

louise4060 skriver:

Det kunne da godt være spændende

det er rigtig spændende og også rigtig sjovt, var på radioen sidste år, og det er ihvertfald oplevelserne værd . hvis du vil vide mere må du gern skrive en PB

Anmeld

27. februar 2011

JuelZ

Trinehw skriver:

jo tak til min mand som er udannet vagt

dejligt.. hvis du vil vide mere skal du være velkommen til at skrive mig en pb, så kan du evt os få oplysninger til overlederen på roskilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.