symønstre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.403 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

oo

hvor skaffer I symønstre henne?

nu har jeg jo fået en symaskine, så jeg skal jo næsten bruge den

og jeg fik det råd, at minikreas mænstre var lette at følge, og jeg kan udmærket se det inde på deres hjemmeside...men hvor får jeg fat i mønstrene henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Maja_4000

Jeg har også brugt minikreas mønstrer 

Jeg mener at man på hjemmesiden kan se forhandlere .. Jeg købte mine mønstrer i en symaskineforretning i Roskilde :b

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Mht. børnetøj så abbonnerer jeg på Ottobre, ellers kigger jeg bare almindelige syblade lidt efter behov.

Hvilket minder mig om, at jeg skal igang med smølfinekostume til datteren...

Anmeld

27. februar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

og jeg fik det råd, at minikreas mænstre var lette at følge, og jeg kan udmærket se det inde på deres hjemmeside...men hvor får jeg fat i mønstrene henne?

Det er tit du kan købe brugte Burda blade billigt og de har også burda baby..

Anmeld

27. februar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Jeg kan lige se hvad jeg har liggende i gemmerne... Har masser af blade med mønstre liggende... Du kan jo tegne dem af du kan li, så er de gratis 

Anmeld

27. februar 2011

Grynt

Anbefaler også onion mønstre. De er også rigtig nemme at gå til. De er billige og kan købes i de fleste stof forretninger

Anmeld

27. februar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Kan se jeg har en del fine liggende... Alt lige fra Body, sparkedragt, bluser, bukser, smækbukser, trøjer, kjoler altså alt muligt. Sig til hvis det har interesse.. Hvad str. har Sol nu?

Lene

Anmeld

27. februar 2011

Leonora

Jeg kan varmt anbefale Stof&stils mønstre...de er klippet ud i filt og der derfor lige klar til brug.

Der er dog kun 1 str i hver pakke men det er godt til en nybegynder. Jeg bruger stort set ik andre...se evt min hjemmeside norastar.dk. Der kan du se nogle forskellige modeller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.