Fik du/i kønnet afvide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Mi

Ja, med tvillingerne var det meget praktisk at vi vidste hvad kønnet var, så kunne alt være helt klar til deres ankomst. Der var jo ikke tid til andet end babyer, da de kom. Med Maja vidste vi det også. Det var også af praktiske grunde, og så også fordi jeg var spændt på kønnet.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Orkide86

Ja vi fik det afvid men næste gang vil jeg ikke vide det

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

polkaprik: VED PRÆCIS HVAD DU MENER ;D

1 gang fik vi det som en overraskelse, PERFEKT opevelse, så skønt at få det som en suprice efter en smertefuld fødsel unden smertelindring, så vild oplevelse !!!

2 gang fik vi det afvide, og det var en skuffende fødsel, ikke pga kønnet, men luften røj at ballonen, var så ærgelig over at vi havde valgt at vide det

Anmeld

27. februar 2011

muzen

jep vi fik det af vide for er alt for nysggeri til at vente kæresten sagde at han var lige glad med om han viste det eller ej så det var helt op til mig

men han har siden hen sagt at ved den næste vil han også vide det.

det er så dejlig og kan sætte en han eller hun foran når man snakke om barnet i maven eller som vi der fant navnet 2 min efter MD scanningen så var det bare når mikkel kommer ud eller mikkel sparker helt vildt. kunne  slet ikke forholde mig til DEN!

Anmeld

27. februar 2011

oo

vi ville ikke vide det. det var vi helt helt enige om dengang vi stratede projekt baby og da vi endte med at kæmpe en årelang kamp for at få Sol, så havde vi det begge sådan, at så længe vi vidste at alt var som det skulle være, så var kønnet fuldkommen underordnet.

det har desuden overhovedet ikke påvirket vores indkøb eller mulighed for at være klar til barnet kom, hverken fysisk eller psykisk, ikke at vide kønnet

Anmeld

27. februar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Fik du/i kønnet afvide til scanning eller på anden måde?

Ja vi fik kønnet af vide. Vi kunne ikke vente længere i uvished, og vi var heldigvis enig om at vi begge ville vide kønnet. Jeg synes måske også at det ville have været svært for os at forberede og købe tingene når vi nu ikke ved om det bliver en dreng eller pige.

Vi fik d. 17.02.11 svar på vores spørgsmål til en MD scanning. Vi venter os en sund og aktiv dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.