Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Hvor plejer i at købe fondant og de forskellige ting til kagebagning og dekoration? Hvor får man gode varer?
Del jeres erfaring i dygtige kagebagere!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneF skriver: Hej piger.. Hvor plejer i at købe fondant og de forskellige ting til kagebagning og dekoration? Hvor får man gode varer? Del jeres erfaring i dygtige kagebagere!
Dinkage.dk & specialkøbmanden
CelinasMoarh skriver: Dinkage.dk & specialkøbmanden
Loa skriver: Lige præcis........
Lige præcis........
Fik helt lyst til selv at gå i gang med en impuls kage :p Blev sgu lige lækkersulten
kagebutikken.dk eller i udlandet (som er noget billigere, men man ender også bare med at købe meget mere... haha)
CelinasMoarh skriver: Fik helt lyst til selv at gå i gang med en impuls kage :p Blev sgu lige lækkersulten
Jeg køber en del ting i en lille lokal butik. Skal jeg bruge en masse eller noget de ikke har så køber jeg som oftest fra Holland, men har også købt et par gange fra dinkage.dk og fra en enkelt gang fra england
Loa skriver: Også her Og har endda det hele liggende, men ingen anledning til at lave kagen
Også her Og har endda det hele liggende, men ingen anledning til at lave kagen
Har også alt liggende , men heller ingen anledning . Hmm... Måske man bare skal lave en "æde kage dag anledning" haha
CelinasMoarh skriver: Har også alt liggende , men heller ingen anledning . Hmm... Måske man bare skal lave en "æde kage dag anledning" haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128