Øv øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Dot D

Så har Sophus fået skoldkopper... IGEN.... Det er så ærgeligt, for i morgen var ellers hans sidste dag hos dagplejen, hvor de skulle holde afskedsfest og fødselsdag for ham. Tirsdag skulle han egentligt starte i børnehave, det bliver der nok heller ikke noget af. Øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Christina.78

kan man få skoldkopper flere gange???

Anmeld

27. februar 2011

Dot D

Christina.78 skriver:

Ja, de kloge siger godt nok én gang, men det er altså anden gang med Sophus, og jeg kender flere, der har fået det igen. Sophus og Sophie havde ikke så mange, da de havde det, måske det er derfor, det kommer igen. Så nu kan vi jo bare vente og se om Sophie også får dem igen

Anmeld

27. februar 2011

Klumpe-dumpe

Christina.78 skriver:

Ja, hvis 1. udbrud ikke var særligt kraftigt.

Anmeld

27. februar 2011

Dot D

Rose <3 skriver:

Ja, hvis 1. udbrud ikke var særligt kraftigt.

Nemlig

Anmeld

27. februar 2011

Klumpe-dumpe

Dot D skriver:

Nemlig

Faktisk er det jo sådan at skoldkoppe virus er i kroppen forever, og når man bliver voksen (som regl) kan det igen gå i udbrud, men så er det ikke som skoldkopper, men som udbrud af helvedessild.

Men hvor er det synd for Sofus. Håber I alligevel finder en dag, hvor han kan blive fejret og få sagt farvel i dp. (I min datters dp, var der en dreng der også fik SK, da han skulle stoppe og da han så blev rask igen, blev han fejret der og sagt farvel)

I hvert fald rigtig god bedring med ham.

Anmeld

27. februar 2011

Dot D

Rose <3 skriver:

Faktisk er det jo sådan at skoldkoppe virus er i kroppen forever, og når man bliver voksen (som regl) kan det igen gå i udbrud, men så er det ikke som skoldkopper, men som udbrud af helvedessild.

Men hvor er det synd for Sofus. Håber I alligevel finder en dag, hvor han kan blive fejret og få sagt farvel i dp. (I min datters dp, var der en dreng der også fik SK, da han skulle stoppe og da han så blev rask igen, blev han fejret der og sagt farvel)

I hvert fald rigtig god bedring med ham.

Tak for din betænksomhed Jeg har snakket med dagplejen, og vi har aftalt at mødes, når Sophus er frisk igen Jeg gik faktisk i går, ja og i dag, og spekulerede på om jeg havde fået dem også, har nemlig fået knopper, godt nok små, og så kløer jeg. Det kunne og så bare være et tilfælde, hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.