R&N skriver:

Ååh jeg kender dit problem.. Jeg har selv en bidebasse..
Da han var omkring de 8mdr bed han af og til.. Altid kun os.. Det gik over igen, så det var dejligt.. Men nu er det startet igen for ca to måneder siden.. Han er 16mdr nu.... Og han har efterhånden et fuldt tandsæt, så det gør virkelig ondt når han bider.. 
Vi skælder ham ud når han gør det, men han griner bare når vi skælder ham ud.. Og det er uanset hvilke ulykker han har lavet.. Og det er SÅ provokerende.. Jeg håber at det bare er en periode han er i...
Nogle har rådet os til at bide igen, men det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.. Jeg har flere gange spurt dp mor om han bider derovre, men det gør han ikke.. Til gengæld kom han selv hjem med et bidemærke på kinden i forrige uge.. 
Så hvis nogen har nogle gyldne råd til en bidebasse, så tager jeg glædeligt imod dem...
Det lyder ligesom hjemme hos os - her har det bestemt heller ingen effekt at vi siger nej.
Jeg har faktisk bidt igen .Vores den ene store dreng bed også, og der hjalp det jeg bed igen. Men det hjælper ikke nu.
Ved godt mange siger det må man ikke, men som du siger han bider vrikelig hårdt.
Har også spurgt dagplejen mor om han bider der og det siger hun nej til. Sad faktisk netop og fortalte at han ikke bed andre børn, da hendes dreng så satte i et vræl og pænt nok havde han det STØRSTE bidemærke i kinden - æv æv jeg fik det skidt 
Ved godt det er en fase og det er fordi han ikke kan forklare sig, men gud hvor er det hårdt.
Frygter ski han bider alle børnene i dagplejen..
Kæmpe
til dig
Anmeld