Mælk der løber om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

NZ

Hej alle i ammende mødre!

Nu er min lille dreng 8 uger, men jeg har stadig ikke fundet ud af, hvordan jeg undgår at vågne op i min seng sjaskvåd af mælk der er løbet- har I nogen forslag? Jeg har sovet uden tøj på og forsøgt at holde en stofklud over, men den ryger alligevel altid af i løbet af natten og så vågner jeg med en stor våd plet midt på dynen og en ordentlig pøl ved siden af. Men jeg vil helst ikke bruge bh om natten.

Hvad gør man?

Hilsen Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Maja88

NZ skriver:

Nu er min lille dreng 8 uger, men jeg har stadig ikke fundet ud af, hvordan jeg undgår at vågne op i min seng sjaskvåd af mælk der er løbet- har I nogen forslag? Jeg har sovet uden tøj på og forsøgt at holde en stofklud over, men den ryger alligevel altid af i løbet af natten og så vågner jeg med en stor våd plet midt på dynen og en ordentlig pøl ved siden af. Men jeg vil helst ikke bruge bh om natten.

Hvad gør man?

Hilsen Nadia

tror ikke du kommer uden om en sportsbh eventuelt.. og så med amme indlæg i....

bare en top uden bøjler

Anmeld

23. marts 2011

Bette81

NZ skriver:

Hvad gør man?

Hilsen Nadia

Kender problemet.. Jeg prøvede også at sove uden, med samme resultat som dig. Jeg er vendt tilbage til en blød ammebh med ammeindlæg... Men man skal vel bare være taknemlig for der er noget i babserne ;-)

Anmeld

23. marts 2011

Marco2

Jeg har fundet en rigtig blød bomulds-BH som jeg har på, for at holde ammeindlæggene på.

Jeg vil simpelthen ikke væde både dyne og madras til i mælk. Det kommer til at stinke så fælt.

Savner at ligge uden noget, men det kommer vel på et tidspunkt. Men den BH jeg har fundet er til at holde ud at have på.

Og ja, det er jo dejligt at der er noget mælk i dem.

Anmeld

23. marts 2011

h_bernie

tror ikke du kommer udenom en ammebh med indlæg i. Mine er uden bøjler, så de ikke generer om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.