BILLIG røremaskine i kop og kande uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg har kigget på den, men valgte at købe en der havde en større skål og motor. Jeg sparede også de der 1500 kr :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

mth1987

Det vel ok. Havde troet det var en anden vi købte en kenwood på 1500 w

Anmeld

27. februar 2011

mariamiss6

Jeg ville ikk købe den. Motoren er alt for lille så den vil gå i stykker hurtigt. Medmindre man kun bruger den til flødeskum

Altså hvis jeg lige kigger på de maskiner der alle ligger på forsiden her  http://www.kitchenone.dk/5-kokkenmaskiner?gclid=CKegnr2GqKcCFYVN3godg1nJBg

Så finder jeg faktisk kun 2 der er på over 1000 watt, rigtig mange af dem er på 500-900, så 1000 må da være rimelig okay?

Anmeld

27. februar 2011

mariamiss6

mth1987 skriver:

Det vel ok. Havde troet det var en anden vi købte en kenwood på 1500 w

Jamen jeg har ikke den fjerneste anelse og forstand på køkkenmaskiner, ind til videre er det eneste elektriske i mit køkken en almindelig håndmixer, microovn, og kaffemaskine....

Så altså, hvsi nogen har noget klogt at sige om dem, så vil jeg da gerne vide det...

Men den eneste grund til at jeg køber den, er faktsik at den koster 1000 kroner...

Jeg ville aldrig have købt den, eller en anden til de der 2500 kroner, for så meget vil jeg simpelthen ikke give for en køkkenmaskine der fylder meget mere, end den er i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.