Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu må jeg spørger om hvor mange der har en Emmaljunga - Big star Uniq og hvad de syntes altså Ris og Ros !
Vi skal til at vælge, men jeg er stadig lidt itvivl....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har købt en til vores lillemand som meget gerne snart må komme UD. Vi har desværre ikk været ude og gå med den endnu men har kun hørt godt om den og den virker også bare så go så er sikker på vi nok skal blive glade for den.
MIWULA skriver: Vi har købt en til vores lillemand som meget gerne snart må komme UD. Vi har desværre ikk været ude og gå med den endnu men har kun hørt godt om den og den virker også bare så go så er sikker på vi nok skal blive glade for den.
Tak for svar
TheLittleOne skriver: Nu må jeg spørger om hvor mange der har en Emmaljunga - Big star Uniq og hvad de syntes altså Ris og Ros ! Vi skal til at vælge, men jeg er stadig lidt itvivl....
Vi har en big star supreme, og en dou mondial combi.. og vi er så tilfredse med dem begge, elsker EMMALJUNGA!
Tusind tak for tilbagemeldinger
Jeg tror sku vi gør det
Er også blevet helt forelsket i den <3 hehe..
Hej
Vi har også en Emljunga og er rigtig glad for den . Jeg har lige set en på denn side http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr i en rigtig flot cremefarve .
Kh.
Pia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128