Arveting - billederunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

TbCp

Har i lyst til at dele billeder af jeres fine arve-babyting.

Her er et par billeder fra mig

Først det søde sengetøj og den fine Juno-seng. Sengen var lyseblå da jeg overtog den. Elsker den seng!!!

Vi har også en fin vugge som Liva sov i de første måneder, men jeg har, af en eller anden grund, ikke taget et eneste billede af den!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

oo

aj men Tina! så skal jeg jo fotografere størstedelen af Sols ting og tøj!!  hvis ikke det kommer fra NS-butikken, så kommer det fra min søster eller lossepladsen

Anmeld

27. februar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

aj men Tina! så skal jeg jo fotografere størstedelen af Sols ting og tøj!!  hvis ikke det kommer fra NS-butikken, så kommer det fra min søster eller lossepladsen

Kan godt se det kan gå hen og blive et projekt
Men tænker mere de der større ting, f.eks., som er gået i arv i familien. F.eks. vores Juno-seng, den har stort set alle mine fætre og kusiner + mig, min storesøster og lillebror ligget i, sådan noget synes jeg er lidt sjovt.

Anmeld

27. februar 2011

oo

TbCp skriver:

Kan godt se det kan gå hen og blive et projekt
Men tænker mere de der større ting, f.eks., som er gået i arv i familien. F.eks. vores Juno-seng, den har stort set alle mine fætre og kusiner + mig, min storesøster og lillebror ligget i, sådan noget synes jeg er lidt sjovt.

ja det er det også!

hmm...altså jeg fandt et retropuslebord da min søster fik Carla, så det har både Carla og Sol ligget på. og så Carlas juttevugge og hendes tremmeseng, dem har Sol nu.

Anmeld

27. februar 2011

mulle7430

TbCp skriver:

Har i lyst til at dele billeder af jeres fine arve-babyting.

Her er et par billeder fra mig

Først det søde sengetøj og den fine Juno-seng. Sengen var lyseblå da jeg overtog den. Elsker den seng!!!

Vi har også en fin vugge som Liva sov i de første måneder, men jeg har, af en eller anden grund, ikke taget et eneste billede af den!

synes det er sjovt og se den seng sån en lå jeg i for 36 år siden helt magen til

Anmeld

27. februar 2011

Loa

Tjuhl skriver:

Lossepladsen?

Anmeld

27. februar 2011

oo

Loa skriver:

Lossepladsen?

æh ja...eller genbrugsstationen you know

Anmeld

27. februar 2011

Loa

Tjuhl skriver:

æh ja...eller genbrugsstationen you know

Hehe nåh okay, så bare lige et billede for mig, af sådan en kæmpe bunke affald......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.