katte og flytning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

sbs78

Vi er lige flyttet og hvordan klare vi lige den bedst med katten. Hvor længe skal vi holde dem inde? og hvordan når de skal ud? Håber at i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Janni85

Når I kommer til det nye sted, så hold den i et rum i et par dage, så den kan vende sig til det nye sted mht. lugte og lyde. Og når I så føler den er faldet til, så kan I lukke den ud af rummet. Mht. til at komme ud, så ventede vi 2 ½ uge med at lukke vores ud og det passede fint her. De løb ihvertfaldet ikke væk. Men du kan faktisk læse lidt om det på www.ingeskattehjem.dk

Held og Lykke med det

Anmeld

27. februar 2011

SHERO

Personligt har jeg bare holdt med inde i et døgn, og mine kat har aldrig været smuttet, den bliver hvor jeg er. Det samme har min mor gjort med hendes 2 katte... :-) de har aldrig været smuttet, hendes hunkat rendte rundt ude det første døgn og gik på opdagelse, men kom hjem igen og spiste og blev der...

Anmeld

27. februar 2011

millesofie

mine katte er aldrig løbet væk, ikke uden at komme tilbage igen i hvert fald

men man siger 14 dage, men synes det er meget for en udekat

vores er kommet ud når de har bedt om det selv

Anmeld

27. februar 2011

oo

da vi flyttede fra lejlighed på nørrebro til skovhus på sydfyn sagde vores gamle dyrelæge, at vi skulle holde August inde i to måneder før vi lukkede ham ud. og det var altså bare inde i huset og ikke i et enkelt rum. i den tid skulle vi tage hans afføring fra kattebakken og lægge ud i hegnet omkring haven (vi bor i skoven), så han ved HVOR han bor og så andre katte ved, at her hersker en ny hankat inden han reelt kommer ud. det har virket upåklageligt

Anmeld

27. februar 2011

Fru'Rugaard

Vi har aldrig holdt vores bare i et rum, det syntes jeg der er synd
Vi har ladet dem gå over det hele, også har vi holdt dem inde i 5 dage, og ingen af vores er løbet væk

Anmeld

28. februar 2011

Lulle25

Hej Sidsel.

Håber I bliver glade for at bo der og falder godt til

Vi flyttede jo lige inden jul og beholdte vores kat inde i 10 dage. Og derefter lukkede vi hende bare ud. De første mange dage var hun omkring huset, men nu kan hun sagtens være væk i flere timer. Hun er endnu ikke løbet væk.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.