Også ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

tazz

Har jo allerede skrevet lidt rundt omkring i debatterne, men må nok hellere præsentere mig også.

Jeg er 35 og bor på Vestegnen med min mand vores fælles barn Anna fra 2005 og min mands to store teenage-unger, som bor fast hos os.

Har en temmelig travlhverdag med fuldtidsjob, deltidsstudie og familie. Men er nu ganske tilfreds med tempoet (dog ikke jobbet )

Min graviditet og fødsel var en af dem, man bruger til skræk og advarsel, og min krop er stadig så medtaget her knap 6 år efter, at det er usandsynligt at jeg og et nyt barn ville overleve en ny graviditet. Så selvom det så er lidt underligt at melde sig på et babyforum, så lukrerer jeg lidt på jer andres babylykke  nu hvor jeg jo ikke selv må.

Glæder mig til, at lære jer bedre at kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Lone Jakobsen

hej og velkommen til

det lyder rigtigt grimt med din fødsel. 6 år er godt nok længe at have gener efter en fødsel.

lidt til trøst kan jeg sige at vi er mange herinde som ikke skal have flere børn.... men er her for hyggens og debattens skyld.

Anmeld

27. februar 2011

Sofia

Velkommen til Hvilket deltidsstudie er du igang med?

Anmeld

27. februar 2011

pussepige

tazz skriver:

Har jo allerede skrevet lidt rundt omkring i debatterne, men må nok hellere præsentere mig også.

Jeg er 35 og bor på Vestegnen med min mand vores fælles barn Anna fra 2005 og min mands to store teenage-unger, som bor fast hos os.

Har en temmelig travlhverdag med fuldtidsjob, deltidsstudie og familie. Men er nu ganske tilfreds med tempoet (dog ikke jobbet )

Min graviditet og fødsel var en af dem, man bruger til skræk og advarsel, og min krop er stadig så medtaget her knap 6 år efter, at det er usandsynligt at jeg og et nyt barn ville overleve en ny graviditet. Så selvom det så er lidt underligt at melde sig på et babyforum, så lukrerer jeg lidt på jer andres babylykke  nu hvor jeg jo ikke selv må.

Glæder mig til, at lære jer bedre at kende

Velkommen til..

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Tak tak.

Jeg er igang med HD studiet. Er først lige gået igang, så der er tre år endnu , men jeg synes faktisk at det er sjovt at gå i skole igen. Er en af de absolut ældste på mit hold, men prøver bare at være lidt ung med de unge

Må nok også indrømme, at hvis jeg havde vidst at jeg ville blive så syg af en graviditet, så havde jeg aldrig gjort det. Men nu er min dejlige datter her, så lever jeg med skavankerne. Det skidte er, at børn er vanedannende, så det er lidt hårdt ikke at kunne opleve en baby igen.

Anmeld

27. februar 2011

pussepige

Så må du nyde lidt af venner og veninders babyer selvom det jo ikke er helt det sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.