Børnehave og skole lige op af hinanden, HEGN situation ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: SKAL der ikke være hegn eller anden adskillelse imellem Børnehave og Skole ? ? kan ikke passe de frit kan gå hen til hinanden ? skole børn er jo os meget vilde i forhold til f.eks ny opstartede BH børn !

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.191 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

Skal lige høre om i ved noget om det her, vi har en børnehave her i områder, 50 m fra vores hus, som vi gerne vil have datteren til at gå i. Men skolen og børnehaven ligger LIGE op af hinanden , og dengang min bror gik i børnehaven og jeg i skolen, var de adskildt af et hegn, nu er børnehavens og skolens legeplads ud i et, græsset er ikke afskildt med hegn eller andet, dvs de små BH børn FRIT kan løbe på skolens område ! !

Og der er 3-4 steder de kan smutte ud på skolens område,

ud igennem en låge

ud gennem et hul i hegnet langs noget græs

ud gennem en port

ud gennem nogle bomme eller så noget

OBS og der er en VEJ ! !

1 ting er skolebørn, men BH børn forstår sku da ikke de skal blive væk fra det, tænker specielt på ny opstartede børn, 3 år i BH ;/

Vil vildt gerne hun skal gå der, da vi kan gå der over på 30 sekunder/1min. Men hvad med HEGN ? ? Er der ikke regler om dette ? VIl nemlig gerne hive fat i børnehaven omkring det her, og få dem til at sætte et op, før starter min pige ikke !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Fam. Madsen

jeg mener bestemt der skal være lukket af med hegn så børnen ikke kan løbe ud på vejen

men prøv og kontakte kommune omkring det og spørg dem.

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja det mener jeg os ! Det andet kan da ikke passe, og så er det sku ligemeget hvor hyggeligt pædagogerne mener det er osv, det er skisme farligt ! Det er heller ikke bare 1 sted, men MANGE steder de kan løbe ud ! Og hulder i hegnet rundt om skolen, helt ærligt, LAV DET DOG ! Det er os hvis de løber ud af lågen eller hegnet, heste gående uden for, MED STØD HEGN !! Det er simpelthen ikke iorden, i forvejn dengang min bror gik der, hvor der var hegn, stak han af derfra og gik hjem...

Anmeld

26. februar 2011

mor_sabina

Jeg tror der ligger et tilbud i Mariager hvor de ikke har hegn omkring. Jeg tror faktisk ikke det SKAL være der men du må ikke hænge mig op på noget

Anmeld

26. februar 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Ja det mener jeg os ! Det andet kan da ikke passe, og så er det sku ligemeget hvor hyggeligt pædagogerne mener det er osv, det er skisme farligt ! Det er heller ikke bare 1 sted, men MANGE steder de kan løbe ud ! Og hulder i hegnet rundt om skolen, helt ærligt, LAV DET DOG ! Det er os hvis de løber ud af lågen eller hegnet, heste gående uden for, MED STØD HEGN !! Det er simpelthen ikke iorden, i forvejn dengang min bror gik der, hvor der var hegn, stak han af derfra og gik hjem...

det er sku ikke iorden min søn kom ikke i den børnehave så heller køre 25 min f.eks med ham og være sikker på han ikke bare kan løbe ud på en vej eller ind til nogen dyr som bare ikke kender. det er min søn sku for vigtig til for mig... så kan virkelig godt forstå hvordan du har det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.