jeg er chokeret!! på vej hjem fra Holbæk kaserne skulle jeg min forlovede vente på st. på toget til Nykøbing F. kom.. Imens vi venter kommer der et "forholdsvist" ungt par ind grinende og drengen/manden virkede en smule påvirket af enten spiritus eller snus tobak.. Men midt i det hele at pigen står og griner, vipper drengen/manden hende sådan en på hovedet så hun vælter omkuld !!! SHIT! jeg var ligeglad jeg fór hen foran pigen og satte mig på huk ved hende, og hold da op et kindben hun havde fået sig! ej hvor blev jeg tosset! jeg rejste mig og begyndte min helt store hidsige tale - kan ikke huske hvad jeg sagde, men kan huske at jeg var sur! fik min forlovede til at ringe efter Politiet og en ambulance og jeg holdte drengen tilbage... han stod fanm bare og grinte og spillede smart og sagde ting som "du kan ik gøre mig en skid din kælling, du kan bare skride mand, du har ikke forstand på en skid". osv. jeg står der, siger ikke mere, for skal os passe på med hvad jeg siger når jeg står i PO uniform. MEN hold da kæft hvor ku jeg godt lige have givet ham et par ord mere! pigen blev hentet før drengen, og han forsøgte jo alt hvad han kunne for at finde ud af hvor hun sku fragtes hen men ambulance folkene sagde ikke noget andet end at det sku han snakke med politiet om, inden de kørte kom politiet så - sjovt de var så længe om det, nå men ligemeget, de fik så besked på at pigen havde det og det, og at der var sket sårn og sårn og at mig og min forlovede havde bremset evt flere slag.. poltiet var jo 2 personer og gik til hver sin part og derefter den ene til os. vi forklarede sådan og sådan og ja.. kan slet ikke beskrive det, håber fanm at ham drengen får en ordentlig straf på en eller anden måde!!!
jeg er nødt til at stoppe igen, inden jeg ryger op i det røde igen
... tror ALDRIG nogen sinde jeg har været så SUR!! ejjh altså!!
undskyld roddet og undskyld - men var nødt til at komme af med det!! er virkelig stadig chokeret og kan mærke jeg stadig ryster 
Anmeld