Prøvet ægte Arne Jacobsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Bom

Ja jeg har sku siddet i en ægte Arne Jacobsen stol idag til knap 40.000...... Det er dælme en dyr stol, synes hende jyden...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

TinaPina

Det er bare mit yndlingsmøbel. Den er SÅ lækker at sidde i!

Og jeg er ligeglad med at den koster dyrt, jeg MÅ eje en engang

Den er nu også ret skøn i rød hva

Anmeld

26. februar 2011

Bom

TinaPina skriver:

Det er bare mit yndlingsmøbel. Den er SÅ lækker at sidde i!

Og jeg er ligeglad med at den koster dyrt, jeg MÅ eje en engang

Den er nu også ret skøn i rød hva

Kan se du er fra Vojens, den står i Tønder Hallen her i weekenden, så du kan nå og prøve den imorgen..

Den er bare super skøn i rød, men der kommer bare en nærig-røv op i mig når den er så dyr..

(Jeg kan godt skaffe nogle fribilletter til messen, men du skal selv hente dem i Gabøl)

Anmeld

26. februar 2011

TinaPina

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Kan se du er fra Vojens, den står i Tønder Hallen her i weekenden, så du kan nå og prøve den imorgen..

Den er bare super skøn i rød, men der kommer bare en nærig-røv op i mig når den er så dyr..

(Jeg kan godt skaffe nogle fribilletter til messen, men du skal selv hente dem i Gabøl)

Det er rigtig rigtig pænt af dig, men orker ikke at slæbe maven med derned hehe...

Men lækkert møbel, det er det godt nok

Anmeld

26. februar 2011

Nettemor

Min onkel købte den i læder da han begyndte at tjene mange penge.. det skulle folk jo kunne se.. men han sad aldrig i den.. for han syns den gamle til 1000 kr var bedre at sidde i.. og ingen i hans familie sad i den. den blev kun brugt når der var gæster.

ville ik så meget med det her andet end at syns det er fint at ha sådan en dyr stol.. ´men hvorfor bruge så mange penge hvis man alligevel ikk gider at sidde i den... (sorry for det lidt sure opstød)

Anmeld

26. februar 2011

Ranarupta

Ja jeg har sku siddet i en ægte Arne Jacobsen stol idag til knap 40.000...... Det er dælme en dyr stol, synes hende jyden...

Hihi, hvor er du sød!

De er super-lækre og absurd dyre!

Anmeld

6. marts 2011

Josesmor

Man sidder altså ik godt i den stol tina... jeg prøvede den også og synes sku godt nok den er alt for hård!!

Men mega fed farve

Men Tak for fribilletterne Maria

Anmeld

6. marts 2011

Bom

Josesmor skriver:

Man sidder altså ik godt i den stol tina... jeg prøvede den også og synes sku godt nok den er alt for hård!!

Men mega fed farve

Men Tak for fribilletterne Maria

Var i også i tønder den weekend?? Det skulle du jo ha sagt, så havde i da fået fribilletter...

Anmeld

6. marts 2011

Josesmor

Var i også i tønder den weekend?? Det skulle du jo ha sagt, så havde i da fået fribilletter...

Nå nå!!.. Snakkede jeg ellers med Klaus om da vi var forbi Lørdag!!

Anmeld

6. marts 2011

Bom

Josesmor skriver:

Nå nå!!.. Snakkede jeg ellers med Klaus om da vi var forbi Lørdag!!

Det har han ikke sagt noget om..  Typisk mænd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.