Trænger sådan til at pylre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

L-Mortil3

Åh gud ja hvor jeg trænger ENORMT til at pylre og ynke! Suk suk!

Nu har jeg i 2 nætter slet ikke sovet pga. voldsom uro i hele kroppen

Og så i nat så fik jeg både diarre og opkastninger, jeg tror det er af ren udmattelse, for har ikke været nogen steder og raget noget til mig, og hverken Morten eller Liam er syge, thank god...!

Idag har jeg så stadig kvalme, dog mere halsbrandsagtigt...

ØV hvor jeg føler mig fed, tung, TRÆT og ynkelig!

Puha! Det hjalp at lette hjertet lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Åh gud ja hvor jeg trænger ENORMT til at pylre og ynke! Suk suk!

Nu har jeg i 2 nætter slet ikke sovet pga. voldsom uro i hele kroppen

Og så i nat så fik jeg både diarre og opkastninger, jeg tror det er af ren udmattelse, for har ikke været nogen steder og raget noget til mig, og hverken Morten eller Liam er syge, thank god...!

Idag har jeg så stadig kvalme, dog mere halsbrandsagtigt...

ØV hvor jeg føler mig fed, tung, TRÆT og ynkelig!

Puha! Det hjalp at lette hjertet lidt!

sikke noget møg... mon Lillebror vil ud?
Håber da næsten det er det... Jeg er hjemme i morgen til. kl. 15 hvis du trænger til lidt selskab, en hånd til noget eller sådan, så siger du bare til...

KNUS og god "bedring"  

Anmeld

26. februar 2011

L-Mortil3

BlyViol skriver:

sikke noget møg... mon Lillebror vil ud?
Håber da næsten det er det... Jeg er hjemme i morgen til. kl. 15 hvis du trænger til lidt selskab, en hånd til noget eller sådan, så siger du bare til...

KNUS og god "bedring"  

Man havde da lov at håbe, selvom jeg slet ikke synes jeg er klar Det kunne da bare være SÅ hyggeligt hvis du (eller dig og Berte, havde lyst til at hygge lidt i morgen efter 15 )

Anmeld

26. februar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Man havde da lov at håbe, selvom jeg slet ikke synes jeg er klar Det kunne da bare være SÅ hyggeligt hvis du (eller dig og Berte, havde lyst til at hygge lidt i morgen efter 15 )

jamen kan kun til kl. 15.. så skal jeg hente jesper...
hvis du kan holde til det??

så har jeg lige en forespørgsel.. fra Alberte, hun siger.

KÆÆÆÆRE SVIGERMOR

må jeg gerne låne Liams gåvogn så mine forældre kan få lidt aflastning? Ellers kan jeg nemlig ikke gå rundt
Og så vil jeg høre om dine forældre måske har nogle stableklodser og andet til en 9  mdrs baby kan lege med min mor kan købe til mig???????

knus din svigerdatter - ALBERTE  

Anmeld

26. februar 2011

L-Mortil3

BlyViol skriver:

jamen kan kun til kl. 15.. så skal jeg hente jesper...
hvis du kan holde til det??

så har jeg lige en forespørgsel.. fra Alberte, hun siger.

KÆÆÆÆRE SVIGERMOR

må jeg gerne låne Liams gåvogn så mine forældre kan få lidt aflastning? Ellers kan jeg nemlig ikke gå rundt
Og så vil jeg høre om dine forældre måske har nogle stableklodser og andet til en 9  mdrs baby kan lege med min mor kan købe til mig???????

knus din svigerdatter - ALBERTE  

FNIS! Svigermor mente også IND til kl. 15, bare se hvor udmattet jeg er

Skal lige til familie morgenmad som vi plejer, men er jo hjemme 10.30 igen

Du kan tro kære Berte at du må låne den røde briovogn Det var godt du endelig fik mor overtalt Og jeg skal straks reservere nogle gode klodser til dig i morgen, mon ikke du vil blive glad for Primo klodser som Liam har, ellers har vi også Lego Quatro på lager du kan prøve, så kan mor bestemme hvad hun vil købe til dig Og hvad du kan lide

Anmeld

27. februar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

FNIS! Svigermor mente også IND til kl. 15, bare se hvor udmattet jeg er

Skal lige til familie morgenmad som vi plejer, men er jo hjemme 10.30 igen

Du kan tro kære Berte at du må låne den røde briovogn Det var godt du endelig fik mor overtalt Og jeg skal straks reservere nogle gode klodser til dig i morgen, mon ikke du vil blive glad for Primo klodser som Liam har, ellers har vi også Lego Quatro på lager du kan prøve, så kan mor bestemme hvad hun vil købe til dig Og hvad du kan lide

jamen så dukker vi op ved 11-11.30 tiden  
Har en liiiiidt pyldret Alberte for tiden, men måske det hjælper at komme lidt ud vi ses i hvert fald senere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.