HJÆLP omkring twilligtbøger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

josefine´s mor

hjølp skal finde en gave til kæresten. da han her i marts fylder 20 år.

kan for det første ikke finde på hva han skal ha. og så havde jeg tænk på bogen med twilligt, da han har de første 3 og mangler 4 eren. men han vil kun have de bøger hvor der er billeder på bogbeslaget, men er den udkommet, og hvor kan den købes nogle der ved det?

hilsen nanna olsen    tak på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Janni.

jodefine´s mor skriver:

kan for det første ikke finde på hva han skal ha. og så havde jeg tænk på bogen med twilligt, da han har de første 3 og mangler 4 eren. men han vil kun have de bøger hvor der er billeder på bogbeslaget, men er den udkommet, og hvor kan den købes nogle der ved det?

hilsen nanna olsen   tak på forhånd  

Min kæreste købte alle 4 bøger igår i Bilka, skal jeg lige skanne forsiden ind, så kan du se om det er dem i søger? 

Anmeld

26. februar 2011

josefine´s mor

lyder godt vil godt se ja og tak

Anmeld

27. februar 2011

Kofoed.

jodefine´s mor skriver:

hilsen nanna olsen   tak på forhånd  

Altså, du kan kun købe daggry med skakterningerne på forsiden, hvis det er med et film billed i vil have, skal du nok vente til november, når filmen kommer ud.

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Mener du hardback, eller billeder af skuespillerne?

Jeg købte serien, da jeg var på ferie i USA og blev syg så jeg skulle blive på mit hotelværelse . Der var der en CD med musik, interview med forfatteren og nogle plakater med til 4'eren. Så hvis han ikke har noget imod at den er på engelsk vil det måske være en idé at finde den på nettet?

Anmeld

28. februar 2011

josefine´s mor

hmm tror helst dansk?. og ja det var bogen. med et billed på forsiden fra filmen ? det dem han kun vil ha det er de andre 3 han har og ja tror de skal være på dansk

og tak for jeres hjælp?

Anmeld

28. februar 2011

Isabella_mor

netto har også twilight bøgerne.. ^_^

Anmeld

1. marts 2011

BabyMus

jodefine´s mor skriver:

hmm tror helst dansk?. og ja det var bogen. med et billed på forsiden fra filmen ? det dem han kun vil ha det er de andre 3 han har og ja tror de skal være på dansk

og tak for jeres hjælp?

Ja så bliver du nok nødt til at vente til filmen er udkommet, de bøger kommer først ud når filmen kommer. (:

Men originalbøgerne er da bare så meget federe! Men kan godt se, at hvis han har de tre andre mde filmforsiden, så ville det nok også være fedest at have den sidste.

Håber du finder på noget. (:

Anmeld

3. marts 2011

josefine´s mor

ja det jo det . så må han vente

Anmeld

3. marts 2011

oerbaek

jeg var i Kvickly i går og syns jeg så nr 4 med billede omslag, så hvis du har mulighed for at komme i en kvickly så kig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.