erfaringer med autostol 0-9 kg fra T-Hansén

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.068 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

tandbørsten

Hej Piger,

i næste uge har T - Hansen en autostol på bud men´hvilke erfaringer har i med den´model ??

jeg syns den ser lidt "plastic fantastisk" ud i forhold til den römer laver feks..

jeg vil gerne høre fra jer som har en, både gode og dårlige erfaringer  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

lucas<3

tandbørsten skriver:

Hej Piger,

i næste uge har T - Hansen en autostol på bud men´hvilke erfaringer har i med den´model ??

jeg syns den ser lidt "plastic fantastisk" ud i forhold til den römer laver feks..

rômer laver nogle autostole. man kan gå ind på en hjemmeside jeg ikk kan huske og se hvad for nogle der ligger som de bedste.

Anmeld

26. februar 2011

Fam. Madsen

jeg ville personligt aldrig købe en autostol fra t-hansen eller kvickly f.eks. 

jeg havde en rømer til marcus fra 0-9kg og har en recardo nu fra 9-36kg til ham det er de to mærker jeg holder mig til.

grunden til jeg ikke vil købe de andre er jeg har det sådan med autostole du får hvaf du betaler for. 

Anmeld

26. februar 2011

An&Jo

hvis det er fordi du synes rømers stole er for dyre så kan jeg anbefale en maxi cosi cabriofix 0- 13kg, den har været bedst i test for et par år siden og så er den super god.. vi havde den selv og har så nu en rømer king plus 9-18 kg

Anmeld

26. februar 2011

An&Jo

var lige inde og kigge på deres hjemmeside, og kunne se at de har en britax (det samme som rømer) på bud til 900kr og ville altså hellere give de 300kr mere end for den anden..

Ihvertfald hvis det er den til 599 i har kig på.. Som en anden skriver så får man hvad man betaler for når det kommer til sikkerheden på stolene..

Anmeld

26. februar 2011

Tina&Laura

tandbørsten skriver:

Hej Piger,

Jeg har lige købt en helt ny i kærebørn (mor&far).
Jeg synes den er vildt smart fordi den kan bruges fra nyfødt til de ikke skal sidde i autostol længere .. 

Mener jeg gav 3700,- og at det er en af dem der har fået 'bedst i test'.
Mærket er et sidemærke til römer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.