Hidsig for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

Mathilde

Ja det er hvad jeg er...
Og hvor er det frustrerende og gå og være små-hidsig og have en kort lunte hele tiden! Det skal intet til før jeg kan mærke, at det hele koger og bobler inde i min krop8( Jeg kan helt få trang til, at trampe i gulvet som en utilfreds 5-årig...

Kan I andre også have det sådan i perioder, eller er det mig der er helt unormal;)

Kram fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Ja det er hvad jeg er...
Og hvor er det frustrerende og gå og være små-hidsig og have en kort lunte hele tiden! Det skal intet til før jeg kan mærke, at det hele koger og bobler inde i min krop8( Jeg kan helt få trang til, at trampe i gulvet som en utilfreds 5-årig...

Kan I andre også have det sådan i perioder, eller er det mig der er helt unormal;)

Kram fra Mathilde

Jeg tror sgu du er gravid..... det lyder fuldstændig som mig gravid - alle tre gange... Grrrrrrrr... Fra den ene dag til den anden blev jeg en heks.. ;)

;).... så mon ikke den er der søde....

jeg krydser i hvert fald fingre for det...

(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

3. oktober 2008

Skovurt

Kender det godt...

Når jeg er stresset eller i tiden lige omkring min menstruation opfører jeg mig sådan :$

Anette

Anmeld

3. oktober 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Mathilde skriver:

Ja det er hvad jeg er...

Kram fra Mathilde

Jeg tror sgu du er gravid..... det lyder fuldstændig som mig gravid - alle tre gange... Grrrrrrrr... Fra den ene dag til den anden blev jeg en heks.. ;)

(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Hmm tror du virkelig??? Jeg tvivler, men håber da stadig...
Hidsig det er jeg i hvert fald;)

Tak for krydsede fingre:)

Kæmpe(H)

Anmeld

3. oktober 2008

MorCamilla

Jeg har det også sådan, men det er nu mest lidt op til min mens at jeg bliver en heks.. (siger Kasper ;))

Jeg krydser finger for en positiv test snart...:)

Anmeld

3. oktober 2008

Mathilde

Chrautwald skriver:

Kender det godt...

Når jeg er stresset eller i tiden lige omkring min menstruation opfører jeg mig sådan :$

Anette

Ja jeg plejer også at blive præ-mens. men det varer normalt kun en eller to dage indtil mens. kommer....
Men mens. kommer ikke og jeg bliver ved med at være en hidsigprop. Håber det bare er en periode, der snart får en ende:)

(H)Mathilde

Anmeld

3. oktober 2008

pusling30

Hej Mathilde...
Jeg har op til mens en kort lunte, men da jeg var gravid var lunten endnu kortere og bare en kiggede forkert på mig kunne jeg eksplodere!! Jeg syntes også at det kan lyde til at du er gravid;)...
Krydser fingre for en positiv test..
Knus fra Anja(H)

Anmeld

3. oktober 2008

Mathilde

MorCamilla skriver:

Jeg har det også sådan, men det er nu mest lidt op til min mens at jeg bliver en heks.. (siger Kasper ;))

Jeg krydser finger for en positiv test snart...:)

Ih ja, det er altså bare træls at være så hys;) Jeg har heldigvis en rolig og overbærende kæreste:)

Anmeld

3. oktober 2008

Mathilde

Pusling30 skriver:

Hej Mathilde...
Jeg har op til mens en kort lunte, men da jeg var gravid var lunten endnu kortere og bare en kiggede forkert på mig kunne jeg eksplodere!! Jeg syntes også at det kan lyde til at du er gravid;)...
Krydser fingre for en positiv test..
Knus fra Anja(H)

Ja jeg vil da håbe det enten er pga min mens er på vej eller fordi jeg er gravid... så har jeg jo en god undskyldning for at have en kort lunte. Det ligner ellers ikke mig at være hidsig;)

Anmeld

3. oktober 2008

heaven

PiaR skriver:

Mathilde skriver:

Ja det er hvad jeg er...

Kram fra Mathilde

(H)(H)(H)(H)(H)(H)

hehe, lige mine ord - mit humør forandrede sig også fra day 1 nærmest... så jeg håber da også den er der;)

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.