Argh pletblødning i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige ano da jeg kender flere herinde og vil ikke skabe panik, da jeg har været en masse igennem indtil nu.

Nå men i nat vågnede jeg ved en smerte lidt værre end mens smerter, og da jeg gik på toilettet var der en del lyst blod i mine trusser, gik i seng igen men har siden haft de træls mens smerter hele dagen, gider bare ikke mere nu, har blødt vildt meget indtil uge 19 og idag er jeg så 31+0.. Nogen der lidt har lyst til at få mig ned på jorden igen..

Synes godt nok der har været meget denne gang, har en i forvejen hvor jeg bare ikke oplevede noget som helst blødning, men tilgengæld en masse andre komplikationer... øv altså synes godt de sidste uger måtte gå super uden ondt eller noget andet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

FrkLarsen

Jeg ville omgående ringe til FG!!! 

Anmeld

26. februar 2011

muzen

er helt enig. skynd dig og ring

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

Har bare ikke rigtigt blødt siden og har mærket godt med liv, så synes måske bare jeg ville være "hysterisk" hvis jeg forstyrede dem...

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der har prøvet det???

Anmeld

26. februar 2011

misse198

nej har ikke prøvet det selv, men jeg syntes bastemt du skal ringe på fg. Du er på ingen måde til besvær, tværdigmod ville det lette dig hvis du får snakket med en der ude..

Anmeld

26. februar 2011

Bavianis

Ring da til FG - selvom du mærker liv så er det bedst at få det tjekket  Man skal jo som hovedregel ikke bløde i sin graviditet.

Det er jo dig der skal passe på den lille derinde

Anmeld

26. februar 2011

Lady Marion <3

Du skal ringe til fødegangen , man må helst ikke bløde efter uge 20    det kan jo være noget med moder kagen ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.