Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi venter endnu en pige, vi har i forvejen Emilie
og vi snakker lidt om navnet Freja/Freya men hvordan er det pænest?
FREJA eller FREYA de udtales ens.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: Vi venter endnu en pige, vi har i forvejen Emilie og vi snakker lidt om navnet Freja/Freya men hvordan er det pænest? FREJA eller FREYA de udtales ens.
Freya kan jeg bedst li
Jeg sys Freya ser pænest ud
Vi har selv en Olivia og en Freya... Synes helt klart bedre om Freya - det ser pænere ud og de fleste børn hedder det med j..
Men der har nu ikke været problemer mhs til at folk ikke har kunnet stave det med Y.
Ej hvor sjovt.. vi har selv en Emilie i forvejen og hvis den næste bliver en pige bliver det en Freja...
Vil foretrække at stave det med j da det vil gøre det nemmest at stave
Freja er helt klar pænest
- skriver: Freja, så slipper man for en masse problemer, for sådan de fleste vil stave det...
Freja, så slipper man for en masse problemer, for sådan de fleste vil stave det...
Netop...det andet minder mig også om babseholdere...
Igen Freya ser bedst ud men Freja er nemmere at stave
Jeg havde dog valgt Freya
Sophie26 skriver: Igen Freya ser bedst ud men Freja er nemmere at stave border="0" align="absmiddle" class="ForumLinkedImage"/> Jeg havde dog valgt Freya
Igen Freya ser bedst ud men Freja er nemmere at stave border="0" align="absmiddle" class="ForumLinkedImage"/> Jeg havde dog valgt Freya
Freya er såååå smukt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128