Jer der søger medlemsskab i slankeklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Louisiana

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at man skal være PlusMedlem for at kunne deltage i debatter osv i klubben (og andre klubber), og derfor bliver jeg nød til, at afvise dem, som ikke er PlusMedlem  Jeg ville gerne have jer alle med, men der er jo ikke rigtig noget ved, at være med i en klub, hvor man intet kan foretage sig.

Vil i samme åndedrag lige reklamere lidt for, at blive PlusMedlem - det er muligt at der ikke er overdrevet mange fordele ved, at være PlusMedlem, men der er den fordel, at man støtter et godt formål - nemlig denne dejlige side, som vi alle mere eller mindre er afhængige af  Og jeg synes ikke 75 kr. i kvartalet er mere dyrt, end det kan jeg godt bruge - og vi sidder ellers stramt i det!

Ønsker alle en god dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Caroline86

Det minder mig om at jeg hellere snart på få taget mål og vægt igen frygter MEGET hvordan det ser ud... piv piv piv

Anmeld

28. februar 2011

Louisiana

Caroline86 skriver:

Det minder mig om at jeg hellere snart på få taget mål og vægt igen frygter MEGET hvordan det ser ud... piv piv piv

Jeg er gået lidt i stå med slankekuren

Anmeld

28. februar 2011

Pena

Er det nu jeg skal nævne at jeg har tabt 8 kg siden nytår

Men det er også ret tiltrængt. Og så endda uden at gøre noget for det. Fik influenza og har ikke helt fået appetitten tilbage. Jo til rigtig mad, men fx ikke til chokolade. Det er da smart med sådan en influenza.

Anmeld

28. februar 2011

Louisiana

Pena skriver:

Er det nu jeg skal nævne at jeg har tabt 8 kg siden nytår

Men det er også ret tiltrængt. Og så endda uden at gøre noget for det. Fik influenza og har ikke helt fået appetitten tilbage. Jo til rigtig mad, men fx ikke til chokolade. Det er da smart med sådan en influenza.

Hvor er det FLOT, at du har tabt dig 8 kg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.