Kunstige negle???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.486 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Julymama

Hvor lange negle skal man have for at få lavet kunstige negle?

Jeg mener, negle som på billede 1 er efter min mening ikke særligt pænt .. Spidsen på neglen, "det hvide" er for langt oppe i forhold til hvad der ser naturligt ud ..

Hvorimod på billede 2 ser det naturligt ud ..

Jeg har fået det lavet en gang før, hvor jeg forinden klippede og filede mine negle hele korte, fordi det troede jeg man skulle. Men er det lige det modsatte man skal for at få de pæne negle? 

Mine negle blev nemlig ligesom billede 1, og blev først, efter min mening, pæne da de var vokset lidt ud .. Og det burde jo ikke være meningen 

Er der nogen som har forstand på det? Min veninde sagde til mig at det handlede om hvor god man var til at lave neglene, men de 2 billeder jeg har der, er lavet af den samme .. HMM!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

SD21

Altså, der er nogen der klipper ens negle helt ned, men det mener jeg bestemt ikke man skal ! Desuden synes jeg tippen sidder bedre fast, hvis neglen er lidt længere (jeg har på fritidsbasis lavet akryl negle). Neglen skal selvfølgelig files til, men jeg klipper dem aldrig ned ! mm. at neglen er vildt lang selvf.

Anmeld

26. februar 2011

Julymama

SD21 skriver:

Altså, der er nogen der klipper ens negle helt ned, men det mener jeg bestemt ikke man skal ! Desuden synes jeg tippen sidder bedre fast, hvis neglen er lidt længere (jeg har på fritidsbasis lavet akryl negle). Neglen skal selvfølgelig files til, men jeg klipper dem aldrig ned ! mm. at neglen er vildt lang selvf.

Aha, okay, super - tak

Hvor lang ville du syntes ens egen negl skulle være for at det bliver pænt ?

Anmeld

26. februar 2011

SD21

Julymama skriver:

Aha, okay, super - tak

Jamen, altså bare der er en lille kant på neglen. Jeg synes det er pænest hvis den er en mellemting mellem en neglebider og en negl der kun lige når ud over kanten af huden. Men det er også det mindste, hvis ikke man vil have en tip der sidder langt oppe på neglen!

Anmeld

26. februar 2011

Ni-ko-li-ne

hvis du får den lavet ved en prof, bruger vedkommende som oftest ikke hvide tipper, hvis de skal sættes så langt ned på neglen... så bruger man klare tipper og fylder på med hvid gele eller hvid akryl...

men negle er meget forskellige... nogle bruger tipper med limkanter andre bruger tipper uden... og det er forskelligt hvor langt tippen bliver sat ned...

hvis jeg var dig ville jeg give de ekstra penge og få det lavet i en salon... eller af en der arbejder i en salon.... så du ved hvordan det bør se ud:0)

Anmeld

26. februar 2011

LIZO

tippene er limet alt for langt nede.. jeg er selv begyndt at lave akryl negle.. og har prøvet flere gange på salon at de satte dem langt nede, hvor jeg har forlangt at det blev lavet om.. men jeg har os en meget lang negl.. så der meget dumt ud..

jeg klipper ikke min egne negle ned.. for det gør dte meget nemmere at sætte tippen længere ude.. og på den måde får man os et pænere resultat. 

Anmeld

26. februar 2011

Fenris

Julymama skriver:

Aha, okay, super - tak

det kommer jo meget an på hvor " lang" din naturlige negl er. Den frie kant skal bare gå en smule ud over huden. Mange dygtige negle teknikkere har forskellige farver akryl de kan arbejde med, sådan at de kan skjule din naturlige negle overgang- hvis du forstår. Så hvis du er feks neglebidder vil du stadig kunne få de negle som på billede 2- men det kommer helt an på hvor dygtig negle teknikkeren er! men nej du behøver ikke selv at skulle fortage dig noget med dine negle før du kommer ind til en proff. negle teknikker- du betaler for at de gør dine negle smukke fvra start til slut, dvs også klipper dem til den længde der dur bedst til de negle du skal have lavet....

-anita

Anmeld

26. februar 2011

Julymama

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis du får den lavet ved en prof, bruger vedkommende som oftest ikke hvide tipper, hvis de skal sættes så langt ned på neglen... så bruger man klare tipper og fylder på med hvid gele eller hvid akryl...

men negle er meget forskellige... nogle bruger tipper med limkanter andre bruger tipper uden... og det er forskelligt hvor langt tippen bliver sat ned...

hvis jeg var dig ville jeg give de ekstra penge og få det lavet i en salon... eller af en der arbejder i en salon.... så du ved hvordan det bør se ud:0)

Jaa, men jeg fik det nemlig også lavet i en salon, dengang jeg fik det lavet.. Derfor blev jeg lidt skuffet da jeg så det færdige resultat og det hvide var så langt nede.. 

Men det må jo så være fordi hun bare limede tipperne på min negl.. Har ikke så meget forstand på det, men ved bare at når jeg skal have det lavet igen, vil jeg bare være sikker på det bliver gjort ordentligt, derfor jeg lige ville høre om der var nogle der havde lidt mere styr på det end mig og det var der

Anmeld

26. februar 2011

Julymama

LIZO skriver:

tippene er limet alt for langt nede.. jeg er selv begyndt at lave akryl negle.. og har prøvet flere gange på salon at de satte dem langt nede, hvor jeg har forlangt at det blev lavet om.. men jeg har os en meget lang negl.. så der meget dumt ud..

jeg klipper ikke min egne negle ned.. for det gør dte meget nemmere at sætte tippen længere ude.. og på den måde får man os et pænere resultat. 

Jaa, det er nok det som er sket..

Jeg havde bare ikke lige helt styr på det da jeg fik det lavet, så tænkte bare at det ville være bedre med en kort negl.. Men det blev så ikke et pænt resultat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.