Spisesteder i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

An&Jo

min kæreste og jeg vil gerne ud og spise iaften og have noget kærestetid..

Men hvilke steder er gode og spise??

Vi plejer at spise på jensens bøfhus, natalie og casablanca når vi har barn med, men vi vil gerne prøve noget andet idag.. Nogen der sidder med nogle gode forslag?? Vi gider IKKE kinesisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Sakris

Café ministeriet, café Visa og Pingvinen (tapas sted, total godt!) er alle helt klart at anbefale. Især Pingvinen er godt, men også en smule dyrere end de andre steder.

Synes personligt ikke så godt om Jensens bøfhus eller Natalie, men det er selvfølgelig helt perfekt med børn!

Anmeld

26. februar 2011

Gustavsmor

Cafe Vesterå syns vi rigtig godt om. Hvis I en dag skal spise fint og UDEN barn vl jeg give mine bedste anbefalinger til FUSION som ligger med udsigt over havnen. Der spiste jeg med mit arbejde i November og det var super super lækkert....God fornøjelse....

Anmeld

26. februar 2011

An&Jo

Sakris skriver:

Café ministeriet, café Visa og Pingvinen (tapas sted, total godt!) er alle helt klart at anbefale. Især Pingvinen er godt, men også en smule dyrere end de andre steder.

Synes personligt ikke så godt om Jensens bøfhus eller Natalie, men det er selvfølgelig helt perfekt med børn!

Jensens er rigtig godt når man har børn med, men deres mad er jo som man betaler for..

Vi er vidst blevet enige om Mad Donna oppe på vesterbro..

Men hvor ligger pingvinen henne?? den har jeg aldrig hørt om?

Anmeld

26. februar 2011

An&Jo

Gustavsmor skriver:

Cafe Vesterå syns vi rigtig godt om. Hvis I en dag skal spise fint og UDEN barn vl jeg give mine bedste anbefalinger til FUSION som ligger med udsigt over havnen. Der spiste jeg med mit arbejde i November og det var super super lækkert....God fornøjelse....

FUSION, det er den der ligger i nybyggeriet nede på havnen ikke??

Anmeld

26. februar 2011

Gustavsmor

mortilj skriver:

FUSION, det er den der ligger i nybyggeriet nede på havnen ikke??

Jo det er et nyt sted, lige præcis der hvor du beskriver....altså det er fine fine omgivelser og mad + service er helt i top......Der vil jeg have min mand med hen en dag. Men det er selvfølgelig lidt peberet!

Anmeld

26. februar 2011

An&Jo

Gustavsmor skriver:

Jo det er et nyt sted, lige præcis der hvor du beskriver....altså det er fine fine omgivelser og mad + service er helt i top......Der vil jeg have min mand med hen en dag. Men det er selvfølgelig lidt peberet!

tjaa, det er vel umuligt dyrere end Mortens kro eller hvad??

ej når vi er afsted uden børn vil vi gerne de lidt finere steder hen, men idag hvor vi skal i bio bagefter så må det godt være lidt afslappet også.. Der er jo også lidt forskel på tøjet om det er mortens kro eller den grimme ælling (eller hvad den nu hedder den båd der ligger mellem elbjørn og juliane)

Anmeld

26. februar 2011

Bavianis

Gustavsmor skriver:

Der spiste Gregers og jeg efter jordemoderaftalen! SUPER mad! Vi fik en 3-retters, og SÅ dyrt var det altså heller ikke... Tror det var 300-350 pr person, så det kan vist ikke gres billigere, nu hvor det skal være en rigtig restaurant... 

Pingvin er flyttet og ligger på C.W. Obels plads, i den gamle bygning bag ved studenterhuset, og kan også klart anbefales!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.