Hingstekåring....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Fru Nielsen

Juhuuuuu.... Nu er det snart tid til årets hingstekåring!

Glæder mig som en sindsyg....

Min søster arbejder på blue horese, og skal arbejde deroppe i år. Desværre, for plejer at være hende jeg følges med til det og har gjort det de sidste mange år...

Men har i stedet logget mine forældre med, selvom de ikke har interesse for heste OVERHOVEDET! Manden min bliver hjemme og passer ungerne....

Også skal jeg igen i år ind og se galla showet, hvilket jeg glæder mig tosset meget til...

Andre der skal afsted til hingstekåring??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

JacobsMoar

Jeg ville SÅ gerne have råd til at være der HELE weekenden, og bare bruge tiden på at se dejlige heste.. Men niksen, det er der ikke råd til, men det bliver der en dag

Pleer at kigge lidt med på nettet

God tur !!

Anmeld

26. februar 2011

BigHope13

jep og glæder mig som en lille pige;-) Har fået billetter af min skønne kæreste til galla om lørdagen, og han er heldigvis også ret betaget af at kigge på heste, så vi laver en dejlig kæreste dag ud af det..

Anmeld

26. februar 2011

DianaM

Jeg synes det er vildt dyrt at komme ind i den store hal, så har ikke nogen billetter til selve hingstekåringen.

Men skal da derop en af dagene, hvor jeg skal kigge messehallerne og staldene igennem, det bruger man alligevel meget tid på.

Anmeld

26. februar 2011

Fru Nielsen

DianaM skriver:

Jeg synes det er vildt dyrt at komme ind i den store hal, så har ikke nogen billetter til selve hingstekåringen.

Men skal da derop en af dagene, hvor jeg skal kigge messehallerne og staldene igennem, det bruger man alligevel meget tid på.

Ja man kan få en massr tid til at gå deroppe.... Indtil for 4 år siden hvor jeg fik Nicklas var jeg deroppe hver år og lige fra dørene gik op torsdag til de blev lukket søndag.... Og kunne jo få en hel dag til at gå med bare og sidde og kigge kåring, stævner osv.....

ELSKER den weekend....

Nu da jeg har fået børn er der andre ting som er mere vigtig, men lørdagen er stadig sat af til hingstekåring fra min side....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.