Baby på 10mdr med til sexmesse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

Kan man godt tage en baby på 10 snart 11 mdr med til erotic world messen??

Min kæreste og jeg vil gerne derud, men han mener ikke at man kan have et barn med derud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Rosa

Joo da - de aner jo ikke hvad de kigger på  Men er der ikke meget høj musik til de messer?

Anmeld

26. februar 2011

Laulund87

Hmm nej det ville jeg nok ikke gøre

Anmeld

26. februar 2011

LinLin

Det ville jeg ikke gøre - det er sgu lidt for mærkeligt...

Anmeld

26. februar 2011

Lady Marion <3

Ej det ville jeg ikke gøre ,, godt være de ikke ved hvad de kigger på , det giver bare et helt forkert billede at have en baby med til sex messe

Anmeld

26. februar 2011

Fru Nielsen

Altså nej de ved jo ikke hvad de kigger på....

Men må nok indrømme at hvis jeg var afsted til sexmesse og så et par som kom med barnevogn så ville jeg tænke mit og rulle øjne af dem...

Så nej syntes bestemt ikke man kan tage et barn med til sexmesse, uanset alder. De to ting høre bare SLET ikke sammen...

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

TUSIND tak for svar..

Så må vi hellere finde en babysitter..

Anmeld

26. februar 2011

Pullemulle

Det skal lige siges at du slet ikke kan få et barn med ind. Der står under information at alderakravet er 18. Så må en baby vel heller ikke komme med ind?

Anmeld

26. februar 2011

XXSS

Jeg vil sige, at jeg synes bestemt, at det er op til jer selv - jeg ville hverken rulle øjne eller række tunge, hvis jeg så jer komme gående med en barnevogn

Men for jeres egen skyld, tror jeg da helt sikkert, at det er sjovest uden - så i kan "koncentrere" jer om messen og have lidt hygge omkring den.

Anmeld

26. februar 2011

Diana...

Tanja78 skriver:

Jeg vil sige, at jeg synes bestemt, at det er op til jer selv - jeg ville hverken rulle øjne eller række tunge, hvis jeg så jer komme gående med en barnevogn

Men for jeres egen skyld, tror jeg da helt sikkert, at det er sjovest uden - så i kan "koncentrere" jer om messen og have lidt hygge omkring den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.